Aanmaken topic report lijkt te veel op plaatsen reactie

Pagina: 1
Acties:

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik plaatste net een topic report en het viel me voor de zoveelste keer op dat die user interface mijns inziens te veel lijkt op die van het plaatsen van een gewone reactie of het maken van een topic. Een topic report wil je volgens mij niet als reactie in het topic hebben. Doordat de user interface eigenlijk hetzelfde is (afgezien van de submitknop en nog een paar hele kleine details) vraag ik me elke keer weer af of ik niet op de verkeerde plek zit (topic maken of reactie plaatsen).

Daarom, zou er op een of andere manier duidelijker gemaakt kunnen worden bij het maken van een topic report dat je dat aan het doen bent, zodat de eindgebruiker zonder zichzelf in twijfel te trekken snel en direct een topicreport kan aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:54
Ik kan me enigszins vinden in de verwarring, maar als het goed is heb je zelf eerst op het icoontje voor topic report geklikt en vervolgens staat het in de paginatitel.

We zouden het formulier natuurlijk kunnen strippen van wat functionaliteiten om het meer te laten onderscheiden, maar ik zie daartoe de noodzaak nu nog niet