Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Anoniem: 476095
Heb je twitter? Als je het bellen zat bent dan kun je contact opnemen met Ziggo Webcare (https://twitter.com/ZiggoWebcare). Vriendelijke en behulpzame mensen. Als jullie er via twitter niet uitkomen dan bellen ze je. Heb het zelf ook meegemaakt
Anders neem ik contract op met ze via Twitter.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Anoniem: 476095

Test de snelheid eens door het 1000MB bestand te downloaden van http://ftp.telfort.nl/pub/test/ of http://www.bbned.nl/speedtest/
Waarschijnlijk zul je zien dat je dan wel gewoon de volle snelheid haalt. 50 Mbit is overigens iets van 5,5 MB per seconde.
Ik heb gezocht alleen waar het signaal binnen komt kan ik niks doen.. Het gaat om een Tratec Telecom TRP-10 / MI.
Deze is aangesloten op een Tratec FRA-752 / N. Waar ik ook helaas niks kan op vinden...
@Satch:
Ik heb het bestand gedownload van 1000MB en kom niet hoger dan 2,7 MB / 2,8 MB.
Waarschijnlijk zit daar dus ook de fout.
Jullie moeten je AOP vervangen door de door ziggo geleverde wandcontactdoos (dit staat overigens ook netjes in de handleidingen vermeld)
Op deze AOP sluit je met bijgeleverde kabel de Tratec FRA-752 aan, vervolgens de modem op de eerste poort en de digitale tv ontvanger op de 2e of wanneer de afstand erg groot is op de 3e/4e
Dit geldt alleen bij het gebruik van interactive tv i.c.m. de cisco ontvanger.
Wanneer er geen interactive tv wordt gebruikt dien je de AOP te vervangen door de door ziggo geleverde AOP en daarop de signaalverdeler aan te sluiten.
[ Voor 20% gewijzigd door Dennis-L op 30-09-2012 17:51 ]
Wat ik verder dan wel erg vreemd vind, is als we ze opbellen en dan een speedtest doen, dat hij wel de aangegeven snelheid geeft maar zodra het gesprek beëindig is de snelheid erg laag..
Hmm oké.BaZnGaNL schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:31:
Oooh?? Zo is het namelijk hier toen die tijd geïnstalleerd en geleverd door Ziggo... Hoe kan ik een nieuwe aanvragen? Als het hier aan ligt? En de Tratec TRP-10 is verzegeld.
Wat ik verder dan wel erg vreemd vind, is als we ze opbellen en dan een speedtest doen, dat hij wel de aangegeven snelheid geeft maar zodra het gesprek beëindig is de snelheid erg laag..
Post eens je docsis waardes
surf naar 192.168.178.1
login met gebruikersnaam ziggo en wachtwoord draadloos
ga naar geavanceerde instellingen
ga naar basic
Wat zijn daar de waardes bij Downstream Bonded Channels en Upstream Bonded Channels.
En de waardes van Correctables en Uncorrectables
[ Voor 3% gewijzigd door Dennis-L op 30-09-2012 18:50 ]
Overigens, heb je vroeger een COM21 modem gehad? Die TRP-10 dingen zijn nog uit dat tijdperk volgens mij... Je moet bij de interactieve televisie decoder ook een nieuw AOP hebben gekregen (TRAS/1000). Die moet je er inderdaad eerst tussen hangen. Die verzegeling kan je gewoon doorbreken, dat hoeft tegenwoordig niet meer.
[ Voor 46% gewijzigd door RadioAir op 30-09-2012 19:58 ]
Ik kijk morgen wel ff bij mijn ouders! Ben nu weer thuis. Je hoort het morgen wel!
@ tha_bulldog:
Ik zal morgen ook ff kijken of DS & US dezelfde kleur hebben.
Volgens mij hebben we nooit een COM21 modem gehad. Ik weet nog wel dat ze hiervoor die Motarola modem hadden (ook via Ziggo) En inderdaag bij de interactieve televisie hebben ze ook een andere AOP gekregen! Doe moet ik er dus tussen zetten? Nog enige instructies over hoe ik dit moet doen? Dan doe ik dit maandag of dinsdag wel.
Verschillenden, van speedtest.ziggo.nl en speedtest.net en speedtest.nl... Allemaal komen ze ongeveer op hetzelfde uit! +/- 2 mbit verschil.