Ik heb vanaf het begin al problemen met Lijbrandt. Heel veel heen een weer gebeld en uiteindelijk 6 weken later aangesloten. Bleek de set top box kapot te zijn. Gelukkig de volgende dag al in huis. Heb een monteur alles laten installeren. Niet gekeken of ik boven analoge tv heb. Nee dus, helaas valt dat niet meer onder het installatie pakket. Een nieuwe ontvanger voor draadloos internet gekocht, de vorige was niet compatible met deze router. Nu ik draadloos internet wordt op mijn desktop geregeld de verbinding verbroken. Weer verschillende keren gebeld (minimaal 12 minuten in de wacht). Met draad aangesloten, geen uitval van internet. Weer gebeld met lijbrandt. Het lag niet aan hun maar aan mij, want ik moet mij router verder bij mijn modem vandaan zetten. Dat wordt dus lastig als die in de meterkast staat. En ze kunnen niets aan deze klachten doen. Ik heb ook het idee dat mijn internet absoluut niet sneller is (voorheen 50 Mb van UPC, geen glasvezel).
Vind dat ik telefonische ontzettend aan het lijntje gehouden wordt.
Wie kan mij helpen om er voor te zorgen dan mijn internet niet uitvalt, en hoe sluit ik de analoge tv weer aan voor boven (voorheen ook uit de meterkast naar boven analoge tv gehad).
alvast bedankt Gerda
Vind dat ik telefonische ontzettend aan het lijntje gehouden wordt.
Wie kan mij helpen om er voor te zorgen dan mijn internet niet uitvalt, en hoe sluit ik de analoge tv weer aan voor boven (voorheen ook uit de meterkast naar boven analoge tv gehad).
alvast bedankt Gerda