snap mijn processor niet meer, jullie?

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
Hallo,

Ik heb een P3-500(in the box),

die loopt met alles stabiel op 585, maar ga ik nu naar 620, dan loopt Driver(game) een hele lange tijd goed(eingelijk altijd)maar Rally Championship(game) loopt bij het aftellen al klem, op 665 loopt alleen Seti(prog) een poosje en daarna, zegt die de groeten,
heb een viper 770(oem) en 133mHz geheugen

whem hast die antwordte

no comment

Verwijderd

In de meeste gevallen met extreem overklokken is de AGP poort en/of kaart de boosdoener, ik had geluk met een iets oudere 550AGP op 2/3 van 150=100MHz.

Maar meestal trekken die snelle nieuwere kaarten die hoge bus niet! (GeForce/GeForce GTS2)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ehhh temperatuur misschien ??
wil nog wel eens oplopen na een tijdje.. en dan kaboem !! hij zit vast..
wat voor cooling heb je ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Ahem Harry , juist de Geforce kan heel goed tegen een hoge AGP bus . Mijn Creative draaide moeiteloos op 103 FSB en AGP op 1/1 . Nu heb ik een Asus v6800 en ook die draait op een 138 FSB op 2/3 . Hoger gaat de CPU niet .

Verwijderd

Ik zou zeggen dat het de temperatuur is. Mijn TNT 2 kaart heeft geen problemen met een FSB bus van 124 Mhz. Extra koeling dus.

• Magnat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 16:26
Dat Seti das toch niet Seti@home toch!!! >(
Je moet een koei draaien das veeeel beter :)

M.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
tbusquet:
hij loopt koud wel driver, maar koud niet Rally Champ. dus temp lijkt met een beetje vaag probleem.

Magnat:
seti is om de processor wat te kietelen

Harry:
zal eens een andere viper lenen.

no comment

Pagina: 1