• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 21:53
Sinds ik ben overgestapt op KPN VDSL valt de internetverbinding er constant uit als ik iets met volle snelheid aan het downloaden ben. Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden heb ik deze screenshot gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/24nFFjVVwCgnROg3JwoFVeHt/full.png

Tijdens de pieken dus snel internet (3-4MB/s), terwijl in de dalen het internet er echt compleet uit ligt. Het ligt niet aan wifi. Het netwerk blijft gewoon werken, alleen internet niet.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Wordt dit patroon misschien herkent?

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:58

dodo79

witte dikke tonnie

logische vraag nu is of dat ook gebeurt als je de pc met een kabel aan je router hangt?

omdat het kan!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 16:20
Was is de lengte van je bekabeling tussen isra punt en modem?

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:05

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@dodo: wifi, zie maar naar screenshot, staat niets op over wired network.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:50
Damic schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:38:
@dodo: wifi, zie maar naar screenshot, staat niets op over wired network.
Lezen... dodo vraagt of er dezelfde problemen zijn als er een draad in de pc gestoken wordt... om uit te sluiten dat het geen wifi-probleem is. Dus of de TS zo vriendelijk wil zijn dit even te testen, dan kan je dingen gaan uitsluiten en dichter bij het probleem komen.

• kiko015
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-02 16:53
het gaat allemaal om deze stukje :

"Wat is misleidende reclame?
In Nederland moet reclame aan een aantal regels voldoen. Deze regels staan in de Nederlandse Reclame Code. Eén van de regels is dat een reclame niet misleidend mag zijn. In een misleidende reclame zegt een adverteerder dingen die niet waar zijn. Een voorbeeld.

In een advertentie staat dat een wasmachine een keurmerk heeft. Maar in de winkel hoort u dat die wasmachine helemaal geen keurmerk heeft. Een adverteerder mag alleen zeggen dat de wasmachine een keurmerk heeft, als dat ook echt zo is."

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 16:20
@kiko015
Wat heeft dat te maken met een instabiele verbinding?
Pagina: 1