Systeem upgrade
Ik wil mijn pc upgraden zodat ik er weer even tegenkan.
Met deze pc speel ik regelmatig games o.a BF3 ,bewerk ik video's en geluid.
Zelf heb ik pas een nieuwe video kaart gekocht ( 5mnd geleden) een saphire ati6790 1gb.
Ik heb ook nog een pci Creative X-Fi Xtreme Gamer kaart.Deze wil ik graag meenemen vandaar een pci slot op het moederbord.
Ik heb nu een intel q6600 (socket 775) op een asus p5q pro moederbord met 4gb geheugen(800 mhz)
en wil er wel een sneller systeem .
Ben fan van een asus moederbord(heb al diverse merken gehad) en wil er ook minimaal 8gb werkgeheugen op hebben.
Nu heb ik al een een paar componeten gezocht en dit lijkt mij een goede keus alleen zou ik jullie mening of
andere opties willen weten zoals misschien een amd systeem of andere mogelijkheden.
Ook wil ik graag weten of een ssd schijf mijn huidig systeem veel sneller maakt of dit maar minimaal is.
Hier onder zie je mijn huidige keus:
Ik zou graag zo rond en prijs van 500 euro blijven.En of de standaard koeler voldoende is of toch de
Cooler Master Hyper TX3 Evo moet plaatsen.
Alvast bedankt.
Ik wil mijn pc upgraden zodat ik er weer even tegenkan.
Met deze pc speel ik regelmatig games o.a BF3 ,bewerk ik video's en geluid.
Zelf heb ik pas een nieuwe video kaart gekocht ( 5mnd geleden) een saphire ati6790 1gb.
Ik heb ook nog een pci Creative X-Fi Xtreme Gamer kaart.Deze wil ik graag meenemen vandaar een pci slot op het moederbord.
Ik heb nu een intel q6600 (socket 775) op een asus p5q pro moederbord met 4gb geheugen(800 mhz)
en wil er wel een sneller systeem .
Ben fan van een asus moederbord(heb al diverse merken gehad) en wil er ook minimaal 8gb werkgeheugen op hebben.
Nu heb ik al een een paar componeten gezocht en dit lijkt mij een goede keus alleen zou ik jullie mening of
andere opties willen weten zoals misschien een amd systeem of andere mogelijkheden.
Ook wil ik graag weten of een ssd schijf mijn huidig systeem veel sneller maakt of dit maar minimaal is.
Hier onder zie je mijn huidige keus:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 18,20 | € 18,20 |
| 1 | Intel Core i7 3770 Boxed | € 262,90 | € 262,90 |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3K4/16GX | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Asus P8Z77-V LX | € 101,10 | € 101,10 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 449,20 | |
Ik zou graag zo rond en prijs van 500 euro blijven.En of de standaard koeler voldoende is of toch de
Cooler Master Hyper TX3 Evo moet plaatsen.
Alvast bedankt.
[ Voor 2% gewijzigd door joneotrix op 28-09-2012 22:13 . Reden: Nog een vraag bij geplaatst ]