Toon posts:

2j carry in fabrieksgaranatie ook bij bankoverschrijving?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers

Ik ga dus een bestelling plaatsen bij SI computers. Ik ga betalen via bankoverschrijving vanuit België. Ik ga de componenten laten leveren bij mijn broer in Nederland (omdat ik dan minder verzendingskosten en hopelijk ook BTW moet betalen). Nu is mijn vraag, heb ik ook recht op de standaard 2 jaar carry in fabrieksgarantie op elk apart onderdeel? Of is dit enkel als ik via Visa kaart betaal?

Ik heb al gekeken bij de betalingsgegevens van de webshop maar ben er niet wijs uit geraakt. Kan enkel betalen via iDeal (maar dat is enkel voor Nederlandse banken als ik het goed begrepen heb dus dat is niet van toepassing) of rekeningsoverschrijving.

Ik zou graag vanavond nog bestellen. Hopelijk krijg ik geen problemen met de douane omtrend de BTW verandering lol 19=>21%

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:31
Betaalwijze maakt niet uit voor garantie.
Ik heb zelf ook al genoeg vanuit België in Nederland besteld en zelfs geleverd in België, en nog nooit problemen gehad met de douane. Er is immers ook vrij verkeer van goederen volgens Europese wet ;)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Malantur schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:40:
Betaalwijze maakt niet uit voor garantie.
Ik heb zelf ook al genoeg vanuit België in Nederland besteld en zelfs geleverd in België, en nog nooit problemen gehad met de douane. Er is immers ook vrij verkeer van goederen volgens Europese wet ;)
Ja natuurlijk maar een vriend van mij heeft ooit eens besteld via Alternate.nl vanuit België en hij moest het verschil in BTW bijbetalen aan de douane, een jaar geleden ofzo

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Gaat het om garantie of btw ?

Iperf

• Vhough
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03 00:45
Tegenwoordig hoef je geen toeslag meer te betalen op BTW. Verder heeft de manier van betalen geen invloed op de garantie. Wat wel een verschil is dat je geloof ik bij een credit card, mochten de spullen niet geleverd worden, je het geld via VISA kan terug eisen.