Battlefield 3 op mac werkt plotseling trager

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbietjes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
Hallo mensen,

Sinds kort heb ik een Macbook Pro met Retina gekocht. Ik moest en zou hier ook Battlefield 3 op spelen. Ik heb dit spel dus ook gekocht, en hij werkte prima op high graphics. Nu wil ik dit spel vandaag opnieuw spelen, maar kom ik er achter dat dit spel plots hard achteruit gaat qua performance. Hoe zou dit kunnen? Ik heb gister nog gewoon kunnen spelen met een fps van rond de 60. Vandaag is dat rond de 30 of zelfs lager. Het enige wat ik heb gedaan is de laptop meegenomen naar school en een update geïnstalleerd. Er staan ook verder geen verdachte programma's te draaien. Wat is hier mis gegaan?

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Speel je op de batterij toevallig? dat zou een hoop verklaren namelijk.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbietjes
Nee, stekker zit erin,, hij geeft ook het lampje. Zal het toevallig kunnen zijn dat hij in zijn tweede video kaart blijft hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08
Is battlefield 3 uit op de mac (osx) dan?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbietjes
Ik draai hem op windows 7. Deed het prima tot vandaag. Loopt echt een stuk trager vreemd genoeg.

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 17:24

World Citizen

FreeReef.nl

Windows update? Meestal met windows ben je spontaan 50% van je capaciteit kwijt omdat hij blijkbaar aan het updaten is, wat meestal een uur duurt.

En dit is nog niet eens een troll.. Dit is gewoon serieus. Check even via Ctrl-alt-del wat het ding aan het doen is.

FreeReef.nl

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08
Ik draai hem op windows 7. Deed het prima tot vandaag. Loopt echt een stuk trager vreemd genoeg.
Dan zou ik eerst eens gaan kijken wat er nog verder draait lijkt me (en misschien deze post naar de juiste plek verplaatsen > windows clients)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

World Citizen schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:27:
Windows update? Meestal met windows ben je spontaan 50% van je capaciteit kwijt omdat hij blijkbaar aan het updaten is, wat meestal een uur duurt.

En dit is nog niet eens een troll.. Dit is gewoon serieus. Check even via Ctrl-alt-del wat het ding aan het doen is.
Euh, dat is wel een troll :+
Heb je daar bewijs/cijfermateriaal van?

Android developer & dürüm-liefhebber

• Elbietjes
Zou het kunnen dat de computer de video kaarten niet 'switched'? Als ik de power saving plan activeer op me computer doet hij precies hetzelfde.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:38
Mavamaarten schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:09:
[...]

Euh, dat is wel een troll :+
Heb je daar bewijs/cijfermateriaal van?
Gast, elk systeem die ondertussen gaat updaten verliest zo'n beetje 50% van z'n kracht. Dat is niet echt een troll lijkt me ;). Of je moet wel heel snel op je teentjes getrapt zijn.

gewoon nee.

• Elbietjes
Update: Grafische performance is ook op OSX verslechterd. Ik heb maandag een afspraak gemaakt met Apple Care.
Pagina: 1