Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hokitoki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-12-2024
Ik heb vandaag van mijn vrouw voor mijn verjaardag een Epson EH-TW5900 beamer gekregen :9

Prachtig apparaat maar er valt een ding tegen. Bij mijn vrouw en bij mijzelf valt de 3D bril zo weer van onze bats af. De bril is te breed :(

Heeft iemand van jullie daar ook ervaring mee en hoe kan het opgelost worden? Zijn er alternatieve brillen voor deze beamer te krijgen (google levert niks nuttigs op). Of is het een kwestie van een elastiekje op een strategische plek plaatsen?

Bedankt alvast voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
Werken niet gewoon alle passieve brillen? Heb je geen andere bril liggen, of kennissen met 3d brillen zodat je het kan testen?

• hokitoki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-12-2024
418O2 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:46:
Werken niet gewoon alle passieve brillen? Heb je geen andere bril liggen, of kennissen met 3d brillen zodat je het kan testen?
Helaas, praktisch alle beamers werken met actieve brillen. De passive 3D beamers zijn onbetaalbaar omdat dat vaak twee samengesmolten beamers zijn, een voor het ene oog en een voor het andere oog.

Ik heb ook helaas geen kennissen die een actieve 3D bril in huis hebben.

Vanacht heb ik iets bedacht dat misschien gaat werken. Ik ga proberen een gewone zonnebril aan de binnenkant te bevestigen. Als het werkt dan verwijder ik de glazen van de zonnebril en kunnen we lekker 3D kijken :9