Omdat ik regelmatig aantekeningen maak op papier, die ik later weer moet uittypen, vroeg ik me af of het handiger zou zijn om dit op een tablet te doen. Ik schrijf, bewerk en archiveer veel teksten, dat doe ik nu op een netbook, maar daarnaast vind ik het ook leuk en ontspannend om met pen op papier te schrijven. Ik heb op dit moment geen schrijfervaring op tablets, dus ben ik benieuwd naar de schrijfervaringen van anderen.
Mijn voorkeur gaat (voorlopig) uit naar een Windows tablet, omdat ik veel met Windows programma's werk, al lijkt de nieuwe Samsung Galaxy Note 10.1 me ook wel interessant, omdat ik denk dat een digitizer pen preciezer werkt dan een stylus met een rubberen dop.
Een paar van mijn vragen:
- Wie schrijft er regelmatig op een tablet (met digitizer of stylus), ook langere teksten, hoe bevalt dat?
- Schrijf je meer of minder dan je verwachtte?
- Vind je een tablet geschikt (genoeg) als notitieblok?
- Welke tablet en stylus/digitizer gebruik je?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Mijn voorkeur gaat (voorlopig) uit naar een Windows tablet, omdat ik veel met Windows programma's werk, al lijkt de nieuwe Samsung Galaxy Note 10.1 me ook wel interessant, omdat ik denk dat een digitizer pen preciezer werkt dan een stylus met een rubberen dop.
Een paar van mijn vragen:
- Wie schrijft er regelmatig op een tablet (met digitizer of stylus), ook langere teksten, hoe bevalt dat?
- Schrijf je meer of minder dan je verwachtte?
- Vind je een tablet geschikt (genoeg) als notitieblok?
- Welke tablet en stylus/digitizer gebruik je?
Alvast bedankt voor de antwoorden