Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote kleine dev-vragen topic

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Topicstarter
Dit moet ongetwijfeld al twintig keer naar boven gekomen zijn in de devschuur, maar de heerlijke search van GoT kon me niet bevredigen. We zitten allemaal toch wel eens met een klein vraagje waar de coffee corner zo allergisch voor is?

Q: Waarom zegt MSDN dat er een Point constructor is die doubles als argumenten neemt, maar vind VS2012 (RC) dat dan weer niet?

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
afraca schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:08:
Dit moet ongetwijfeld al twintig keer naar boven gekomen zijn in de devschuur, maar de heerlijke search van GoT kon me niet bevredigen. We zitten allemaal toch wel eens met een klein vraagje waar de coffee corner zo allergisch voor is?
Dat los je niet op door zomaar even zonder overleg een "grote... topic" te starten. En voor 't openen van een topic geldt nog altijd de Quickstart.

Los daarvan hebben we intern overleg over de Devschuur Coffee Corner en de "kleine vraagjes" en kun je daar op korte termijn een besluit van verwachten.

En ik zie geen constructor die 2 doubles accepteert; misschien moet je wat duidelijker zijn (hint: namespaces, specifieke .Net versies, 3rd party componenten e.d.). Maar ja, de quickstart is natuurlijk ook wel heel vervelend...

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 28-09-2012 14:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.