Wanneer komen de prijzen en filters voor de FM2 moederborden en processoren in pricewatch? Er zijn al verschillende moederborden op de markt, maar in pricewatch kan ik ze niet vinden. Processoren staan er al wel in, maar er is geen filter om ze er uit te vissen. Omdat ik volgende maand een op de FM2 APU's gebaseerde pc wil bouwen ben ik erg geïnteresseerd.
Voor zover ik kan zien, staan er op dit moment in de feeds van de shops nog geen FM2 moederborden. Ik heb even snel gezocht, de enige die nu in de Pricewatch staat is deze pricewatch: Biostar Hi-Fi A85X, deze is van de week aangedragen door een user, maar heeft geen prijzen.
Ik lees zo meerdere berichten dat ze ongeveer rond deze tijd op de markt zullen komen, dus er zal de komende tijd vanzelf het een en ander worden toegevoegd. Bij onder andere Gigabyte en ASRock zie ik ze inmiddels online staan. Wanneer ze precies in de Pricewatch zullen verschijnen, hangt af van de shops wanneer ze hun site en/of feed updaten
Maar we houden het in ieder geval in de gaten.
Ik lees zo meerdere berichten dat ze ongeveer rond deze tijd op de markt zullen komen, dus er zal de komende tijd vanzelf het een en ander worden toegevoegd. Bij onder andere Gigabyte en ASRock zie ik ze inmiddels online staan. Wanneer ze precies in de Pricewatch zullen verschijnen, hangt af van de shops wanneer ze hun site en/of feed updaten
Er zijn inmiddels alweer enkele FM2-moederborden aangekondigd door o.a. Asrock, filteren/zoeken op FM2 werkt wel al, maar een product toevoegen met FM2 is geen optie. Oh, op de volgende pagina bij het toevoegen staat FM2 er wel bij, erg onlogisch

[ Voor 20% gewijzigd door Proxy op 06-10-2012 07:35 ]
Tuurlijk is het wel een optie
Of bedoel je dat je 'm niet in een categorie van een bepaald socket kan zetten, want dat klopt, met Tweakers 7 gaan de subcategorieën bij moederborden verdwijnen en kan je met de filters de juiste socket selecteren. Daarom heeft het voor ons geen zin om nu nog subcategorieën aan te maken. Ik zal de door jou toegevoegde moederborden dan ook verplaatsen 
Overigens heb ik van de week een aantal FM2 moederborden toegevoegd, wat ik even snel kon vinden in Unsorted (dus wat wordt aangeboden door de shops). We blijven het natuurlijk in de gaten houden, in de tussentijd kunnen jullie ons helpen met het zelf aandragen van producten
Overigens heb ik van de week een aantal FM2 moederborden toegevoegd, wat ik even snel kon vinden in Unsorted (dus wat wordt aangeboden door de shops). We blijven het natuurlijk in de gaten houden, in de tussentijd kunnen jullie ons helpen met het zelf aandragen van producten