Python fts3 module

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Ik ben bezig een SQLite parser te maken, dat gaat prima maar ik loop tegen een probleem aan als ik databases met een Virtual table tegenkom. Python vraagt dan om de fts3 module.

Na veel googlen lijkt het erop dat Windows7 x64 en die module niet samen gaan omdat je Visual C++ (?) moet aanschaffen om de juiste module te kunnen compileren ??

Is er een manier om aan die module, precompiled, te komen of is er een andere smaak van python 2.7 die deze module bevat ???

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Geen idee of ik nu onzin uitkraam, maar heb je 't al eens geprobeerd met Visual Studio Express? Dat is de gratis (lichte, uitgeklede) variant van VS en wellicht dat je daarmee 't ding kunt compilen? (Evt. de, vorige, 2010 versie proberen). Meer over de bepaalde beperkingen van de Express versies hier.

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 28-09-2012 12:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heb je dit al geprobeerd? http://stackoverflow.com/...with-python2-7-on-windows (eerste googlehit...). Het kan zijn dat je dan wel de x86-versie van python moet installeren ipv de x64-versie, maar dat lijkt me niet zo'n issue.

@RobIII: Voor python-modules die gecompiled worden kan je inderdaad zonder problemen VC++ Express gebruiken.