Verwijderd

Topicstarter
Na een hoop ge-test her-installaties en veel ergenis heb ik dan eindelijk een simpele manier gevonden om een XMBC PVR te installeren.

Heel simpel DEZE methode volgen, ook handig voor de niet zo linux nerds :)

Ook handig om te vermelden is dat deze installatie veel sneller opstart dan welke pre-build ik heb geprobeert, inclusief XBMCbuntu.

Support voor :

NVidia
ATI
Intel

Het scipt installeert XBMC - TVHEADEND en heeft opties voor OSCAM - LIRC - LMSENSORS

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 09:08 . Reden: Beter script gevonden om de software te installeren ]

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Maak je gebruik van DVB-S of DVB-C?

Verder zie ik dat je TVHeadend gebruikt,betekend dit dat je het signaal streamt naar XBMC of heb kan TVHeadend ook op het zelfde systeem geïnstalleerd worden als waar je XBMC draait?

iRacing Profile Flickr

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
OpenELEC heeft toch gewoon PVR ingebouwd?

meuk: OpenELEC 2.0 Release Candidate 1
After the XBMC Devcon in Vienna 5 weeks ago the PVR sub-projects have now been formally accepted into the XBMC master branch. Because of this and to save us a lot of additional work we have decided to drop the non PVR builds completly starting with this release candidate. Going forward all OpenELEC images will be PVR ready – the PVR functions can simply be enabled (or disabled) in XBMC settings.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Dat zag ik ook al.
Vraag me alleen wat nou PVR doet? Zorgt deze dat je een DVB signaal kan ontvangen.Of zorgt deze ervoor dat je kan communiceren met een DVB tuner.

Geen idee wat ik me ermee moet voorstellen.

Laat maar, lees net dat deze communiceert met een backend (bv TVHEadend)

[ Voor 16% gewijzigd door seninha op 14-10-2012 08:24 ]

iRacing Profile Flickr