Beschikbaarheid iPod nano v6?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Ik probeer de Media Markt te bellen, maar er wordt niet opgenomen..
Ik wil graag weten hoe lang de huidige (nog net) versie van de Ipod Nano beschikbaar blijft in de winkel?
Hij is nog op de pricewatch te vinden (pricewatch: Apple iPod Nano V6 16GB Zwart), echter staat me bij dat ’t Apple’s beleid is om oude versies direct uit de handel te halen bij de launch van een nieuwe versie (?), en dit zou in Oktober moeten zijn.
Iemand enig idee hoe lang ie nog in de winkel ligt? Ik moet nog even wachten op m’n salaris!

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Medio oktober. MM bellen heeft weinig zin. Apple geeft doorgaans geen bruikbare info over levertijden (ik werk zelf bij een leverancier die ook Apple doet). Ik verkoop enorm veel iPads en beschikbaarheid is echt natte vinger werk.

Waarom stel je deze vraag overigens niet gewoon in een iPod topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Mjah, ik moet bekennen dat ik de search niet hebt gebruikt. Dit was altijd de gewoonte van mij, totdat iemand mij er op wees dat ik geen ouwe topics moest “hi-jacken”. Dit had in het algemene Ipod topic gekund misschien, maar die zag ik op de voorpagina niet staan. Desondanks stel ik een specifieke vraag die ook prima in een eigen topic kan?

In ieder geval, bedankt voor de reactie, ik zal maar even kijken wat ik doe. De voorkeur is om ’m gewoon in de winkel te halen met geld dat ik ook daadwerkelijk heb, maar anders zal ik ’m online bestellen met m’n CC. Ik wacht ’t nog een weekje aan, en anders, tjah, pech.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Waarschijnlijk zal `ie daarna ook nog enige tijd verkrijgbaar zijn als 'refurb' via de Apple site voor een aantrekkelijke prijs. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 12:20
Michael Knight schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:27:
Waarschijnlijk zal `ie daarna ook nog enige tijd verkrijgbaar zijn als 'refurb' via de Apple site voor een aantrekkelijke prijs. :)
Refurbishment is toch alleen voor Amerika? of zie ik dat nou verkeerd?
Volgens mij kan je alleen in de Amerikaanse Apple online store refurbished producten krijgen als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

bram1984 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:32:
Waarom stel je deze vraag overigens niet gewoon in een iPod topic?
Niet elke vraag moet in een groot iPod topic, daar willen we juist van af :) Deze vraag past prima in een eigen topic. Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast.

Voor zover ik weet heeft Apple geen beleid om oude versies uit de handel te halen. Ze worden gewoon verkocht totdat de voorraad op is. En anders kun je idd ook een gereviseerde versie bij Apple zelf halen: http://store.apple.com/nl/browse/home/specialdeals/ipod

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 12:20
Daedalus schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:33:

Voor zover ik weet heeft Apple geen beleid om oude versies uit de handel te halen. Ze worden gewoon verkocht totdat de voorraad op is. En anders kun je idd ook een gereviseerde versie bij Apple zelf halen: http://store.apple.com/nl/browse/home/specialdeals/ipod
Apple heeft ook niet het beleid dat ze ze compleet uit de winkels halen, het is idd zo totdat de voorraad op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Daedalus schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:33:
[...]
Niet elke vraag moet in een groot iPod topic, daar willen we juist van af :) Deze vraag past prima in een eigen topic. Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast.

Ok sorry, ik wist niet dat we voor slechts de beschikbaarheid voor ieder artikel een topic mogen openen. Lijkt met nogal een teringzooi worden, dan maar goed, your call. :)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

hardwarejunk schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:29:
[...]

Refurbishment is toch alleen voor Amerika? of zie ik dat nou verkeerd?
Volgens mij kan je alleen in de Amerikaanse Apple online store refurbished producten krijgen als ik mij niet vergis.
Nee kan ook in Nederland.... er is echter niet altijd voorraad.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1