Ik wil een aantal producten aanschaffen, waaronder smartphone en een tv. En zag de webwinkel racoon, maar zo winkelend kom ik het garantieplan van 3 en 5 jaar tegen. En dacht laat ik de voorwaardes lezen, maar kom zoveel tegenstrijdigheden tegen.
zie alhier https://www.redcoon.nl/protection
In de eerste paar regels kom je hypothetische situatie tegen, zoals je nieuwe tv valt bij het verplaatsen, dan heb je een hoop ongemak en kosten en dit kun je dus voorkomen.
Als je dan verder gaat lezen, onder het kopje:
--quoate ------------------------------------------
Gevallen die geen dekking krijgen
Er is geen dekking vanuit het Verzekering- en Garantieplan in geval van onder andere de hieronder genoemde omstandigheden. Deze opsomming is niet volledig maar slechts indicatief.
■Met uitzondering van eenvoudige nalatigheid in geval van onhandigheid bestaat er geen dekking indien er sprake is van eigen schuld of schuld door een derde.
■Schade die door derden wordt veroorzaakt, wordt niet gedekt.
---------------unquote ----------------------------
En dan het volgende kopje
----------quote -------------------------------
Dekkingstabel (zie ook Gevallen die geen dekking krijgen)
Het redcoon Garantieplan dekt schade die ontstaan is door de volgende omstandigheden:
■Onhandigheid van de eigenaar van het apparaat (val, breuk, verkeerde bediening, vloeistoffen) met eigen risico (met uitsluiting van schade als gevolg van bewaring of gebruik die niet zorgzaam/vooruitziend enzovoort).
■Mechanisch inwerkend geweld, door allerlei soorten voorwerpen, zonder eigen schuld of schuld van derden
-------------unquote --------------------------
- Als ik de schade zelf veroorzaakt, door onhandigheid, dus eigen schuld, of door een derde krijg ik dan garantie?
- En dan kom ik ook wat vage tekst tegen zoals
citeer: Deze opsomming is niet volledig maar slechts indicatief.
- En dan begrijp ik ook dat ze dus geen garantie geven op fabrikagefouten als je dus een garantieplan afsluit
Ik vind het allemaal super vaag, en vraag mij af of er dus ooit een situatie is waar je mag claimen ?
ZIjn er hier mensen met goede ervaringen met redcoon garantieplan ?
zie alhier https://www.redcoon.nl/protection
In de eerste paar regels kom je hypothetische situatie tegen, zoals je nieuwe tv valt bij het verplaatsen, dan heb je een hoop ongemak en kosten en dit kun je dus voorkomen.
Als je dan verder gaat lezen, onder het kopje:
--quoate ------------------------------------------
Gevallen die geen dekking krijgen
Er is geen dekking vanuit het Verzekering- en Garantieplan in geval van onder andere de hieronder genoemde omstandigheden. Deze opsomming is niet volledig maar slechts indicatief.
■Met uitzondering van eenvoudige nalatigheid in geval van onhandigheid bestaat er geen dekking indien er sprake is van eigen schuld of schuld door een derde.
■Schade die door derden wordt veroorzaakt, wordt niet gedekt.
---------------unquote ----------------------------
En dan het volgende kopje
----------quote -------------------------------
Dekkingstabel (zie ook Gevallen die geen dekking krijgen)
Het redcoon Garantieplan dekt schade die ontstaan is door de volgende omstandigheden:
■Onhandigheid van de eigenaar van het apparaat (val, breuk, verkeerde bediening, vloeistoffen) met eigen risico (met uitsluiting van schade als gevolg van bewaring of gebruik die niet zorgzaam/vooruitziend enzovoort).
■Mechanisch inwerkend geweld, door allerlei soorten voorwerpen, zonder eigen schuld of schuld van derden
-------------unquote --------------------------
- Als ik de schade zelf veroorzaakt, door onhandigheid, dus eigen schuld, of door een derde krijg ik dan garantie?
- En dan kom ik ook wat vage tekst tegen zoals
citeer: Deze opsomming is niet volledig maar slechts indicatief.
- En dan begrijp ik ook dat ze dus geen garantie geven op fabrikagefouten als je dus een garantieplan afsluit
Ik vind het allemaal super vaag, en vraag mij af of er dus ooit een situatie is waar je mag claimen ?
ZIjn er hier mensen met goede ervaringen met redcoon garantieplan ?