Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office 2010 Pro Plus via markplaats

Pagina: 1
Acties:

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 20:04
Voor iemand met een eenmanszaak ben ik op zoek naar Office 2010 (eigenlijk gaat het alleen om Word, Excel en Publisher).
Bij het zoeken kwam ik deze webshop tegen. Klinkt erg aantrekkelijk, maar zou het te vertrouwen zijn? Immers de winkelprijs ligt stukken hoger...

[ Voor 3% gewijzigd door Lustucru op 28-09-2012 22:44 . Reden: linkjes naar webwinkels zijn overbodig ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 22:31
If it seems too good to be true. It probably is.

Maar zo te zien zijn dit waarschijnlijk MSDN, Technet of studentenlicenties die doorverkocht worden.

Edit: Waarom niet gewoon Office Live gebruiken?

[ Voor 22% gewijzigd door alex3305 op 27-09-2012 21:32 ]

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 20:04
Dat is ook mijn idee, maar anders wordt het een standaard office versie (de home editie mag volgens MS eigenlijk niet zakelijk gebruikt worden). Maar goed, als we daar even vanuit gaan, dan moet er nog apart Publisher bijgekocht worden a 140 euro. Het zou een mooi alternatief zijn, voor 75 euro ben je dan klaar.

/edit: Is live een 100% alternatief voor de programma's die ik in de openingspost heb genoemd?

[ Voor 13% gewijzigd door InSPiRE op 27-09-2012 21:54 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Natuurlijk zijn dergelijke prijzen onzin (zeg ik als gebruiker, niet als crew...) Horloges van een tientje zijn op de markt ook waarschijnlijk geen echte Rolex.

Dit past beter in Shopping Forum, maar verplaatsen lijkt me niet nodig voor deze vraag.
Is je edit de hoofdvraag? Dus: hoe kan het goedkoop? Anders moet je gewoon naar de Tnet Pricewatch kijken...
Als die paar honderd euro max er niet van af kan voor een bedrijfje, dan moet je vooral naar alternatieven als Libre-/OpenOffice kijken. Maar dan moet je eerst even naar andere topics daarover kijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 22:31
Zoals ik al dacht, een studentenversie. Paradigit heeft nu namelijk dezelfde aanbieding voor €79,99.

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 19:23
Serieus, je wilt iets kopen van een winkel zonder normale contactgegevens of KvK-nummer? Check die gast ook op marktplaats bijvoorbeeld. Als je dan toch illegaal bezig wilt zijn gaan dan in ieder geval niet zo iemand er voor betalen.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 21:18

Eagle Creek

Breathing security

Standaard en Publisher bijkopen lijkt de beste optie voor je. Het is jammer dat je Publisher nodig hebt, anders was Home and Business wellicht een optie: Word, Excel, Powerpoint, OneNote en Outlook.
Is live een 100% alternatief voor de programma's die ik in de openingspost heb genoemd?
Met alle respect maar ik zou zeggen van niet. Ik vind Office Web Apps prettig werken en het is zeker goed te gebruiken maar het is nog geen 100% alternatief. Wanneer ik geavanceerde documenten upload die gemaakt zijn in de desktopversie van Word of Excel 2010 merk ik nog dikwijls dat niet alles werkt zoals het hoort.

Of je daar last van gaat hebben ligt geheel aan welke functies je gebruikt maar ik zou het zeker ter overweging meenemen.

[ Voor 110% gewijzigd door Eagle Creek op 28-09-2012 03:54 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
U kunt geen testversies/evaluatie/probeer versies activeren!
Dit zegt al genoeg. Betreft waarschijnlijk een MAK/VLK. Hartstikke illegaal.
Office 365 heeft een variant waarbij Office Professional Plus (legaal) is inbegrepen. Aan de Home editie van Office heb je zakelijk gezien geen zak omdat er geen Outlook bij zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Trommelrem op 28-09-2012 07:06 ]

Pagina: 1