De titel zegt eigenlijk al genoeg, want na veel zoeken heb ik het niet gevonden. Ik heb een alternatief nodig voor iframe. Ik wil een simpele HTML-pagina met tekst via een iframe op mijn eigen pagina plaatsen, en dat werkt op zich, maar de iframe past zijn hoogte niet aan aan de hoogte van de content erin. Dit geeft problemen met de box eromheen (tekst is daar te kort voor of te lang voor, tekst verandert namelijk elke dag).
Gezien het feit dat ik nog wat meer pagina's nodig heb en daarvan enkel een deel wil (alleen de tabel die erop staat), zou ik graag iets hebben waarmee ik elke paar minuten een exacte kopie van de pagina op mijn server kan krijgen (zodat laadtijden wat sneller gaan) en ik het nodige deel met javascript kan opvragen (document.getElementById).
Weet iemand hier een oplossing voor of een ander alternatief? Alvast bedankt!
Gezien het feit dat ik nog wat meer pagina's nodig heb en daarvan enkel een deel wil (alleen de tabel die erop staat), zou ik graag iets hebben waarmee ik elke paar minuten een exacte kopie van de pagina op mijn server kan krijgen (zodat laadtijden wat sneller gaan) en ik het nodige deel met javascript kan opvragen (document.getElementById).
Weet iemand hier een oplossing voor of een ander alternatief? Alvast bedankt!