Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Wow das nog langer dan CB en Apple zelf aangeven..
What gives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
hmm, ik had nu willen vertrekken richting de stad, goed dat ik nog even kijk hier.

Iemand in de rij nog een 32 GB zwart over? Ik heb interesse :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dacht dat er vanmiddag nog wel een voorraad zou zijn... Maar helaas! Iemand nog een 16GB wit over? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

even voor de grap op marktplaats gekeken..
die prijzen.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:03
Security schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:01:
even voor de grap op marktplaats gekeken..
die prijzen.... :'(
Haha ja. _/-\o_ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Jantjeuh schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:45:
Besteld bij 'the phone house' in enschede op 10 september bij de zgn. priority club, krijg ik vandaag te horen dat ik 4 tot 8 weken mag gaan wachten. Flink balen dus.

Doordat de medewerker zei op 10 september dat 'het zo goed als verzekerd was dat ik hem zou krijgen op launchday' en dit nu niet het geval is is the phone house (enschede) dus nu effectief een klant kwijt.
Hi bij mij precies hetzelfde. Mooi niet dus. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

en dat noemen ze een priority club.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-06 14:46
Goed, dat tripje naar Amsterdam was vrij zinloos. Tegen de tijd dat ik met de eerste trein aankwam daar waren ze in feite al op. Ik heb nog wel even gekeken bij de apple store, maar al snel ergerde ik mij aan het zogenaamd enthousiaste personeel dat stond te juichen en ben ik weer terug naar huis gegaan. Gelukkig heb ik vanmorgen rond vijf uur ook een order online geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je had ook met de laatste trein gisteravond moeten gaan :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345163

Nou, nu ben ik inmiddels wel benieuwd naar foto's en ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:18
Net terug uit Amsterdam.
het was een toffe nacht, was om 01:00 aangekomen, en moest al slikken van de rij, die ver om de hoek al liep tot in het parkje, wow.
alles zeer goed geregeld gegroepeerde dranghekken, met overal beveiliging _/-\o_

de gehele nacht gezellig geklets met mede Maccers en iPhone fans, een tweetal buien op m'n kop gehad,
en laat werd het best fris (lees koud) :)

rond 06:00 waren ze begonnen met het inklinken van de wachtende, en konden we snel al een heel eind opschuiven richting de brug.
daar werd al koffie en lekkers uitgedeeld door Starbucks :9~

vrij snel kwamen de winkel medewerkers met de kaarten voor het gewenst model, en toen wisten we zeker dat we ons gewenst type zouden ontvangen. *O*

daarna werd het wat vermoeiender (was toch al moe), doordat de rijen mensen iets dichter op elkaar stonden en dat het nog een heeeeele poos duurde voordat we naast de Apple store stonden.
prima geregeld door de beveiliging die alles mondjesmaat van de ene groep naar de andere groep sluisde.

rond 10:00 dan eindelijk in de Apple store :Y , en word je snel en zorgvuldig geholpen door een medewerker, en ben je 5 min later een iphone 5 rijker, en een groot bedrag op je rekening armer.

ik kon zelfs gratis !!!, een nano sim krijgen van KPN, terwijl ik online daar een besteld had voor € 20,- 8)7 :X 8)7
misschien kan ik de bestelde, die al in de brievenbus lag terug sturen of zo.

de iPhone 5 staat nu de oude backup terug te restoren, en gaat opa een welverdiend boterhammetje eten, en een tukje doen.

(sorry geen foto's)
disclaimer: getypt met vermoeide vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hebben jullie de Tweakers review al gelezen?
Apple iPhone 5: allrounder, geen? vernieuwer

''De iPhone 5 is alsof een vrouw waarmee je al jaren bent getrouwd een make-over heeft gehad: het ziet er allemaal beter uit, maar het blijft in de basis dezelfde telefoon waarmee je eerder in het huwelijksbootje stapte - en voor veruit de meeste mensen is dat uitstekend.'' lol :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:03
absrnd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:35:
Net terug uit Amsterdam.
het was een toffe nacht, was om 01:00 aangekomen, en moest al slikken van de rij, die ver om de hoek al liep tot in het parkje, wow.
alles zeer goed geregeld gegroepeerde dranghekken, met overal beveiliging _/-\o_

de gehele nacht gezellig geklets met mede Maccers en iPhone fans, een tweetal buien op m'n kop gehad,
en laat werd het best fris (lees koud) :)

rond 06:00 waren ze begonnen met het inklinken van de wachtende, en konden we snel al een heel eind opschuiven richting de brug.
daar werd al koffie en lekkers uitgedeeld door Starbucks :9~

vrij snel kwamen de winkel medewerkers met de kaarten voor het gewenst model, en toen wisten we zeker dat we ons gewenst type zouden ontvangen. *O*

daarna werd het wat vermoeiender (was toch al moe), doordat de rijen mensen iets dichter op elkaar stonden en dat het nog een heeeeele poos duurde voordat we naast de Apple store stonden.
prima geregeld door de beveiliging die alles mondjesmaat van de ene groep naar de andere groep sluisde.

rond 10:00 dan eindelijk in de Apple store :Y , en word je snel en zorgvuldig geholpen door een medewerker, en ben je 5 min later een iphone 5 rijker, en een groot bedrag op je rekening armer.

ik kon zelfs gratis !!!, een nano sim krijgen van KPN, terwijl ik online daar een besteld had voor € 20,- 8)7 :X 8)7
misschien kan ik de bestelde, die al in de brievenbus lag terug sturen of zo.

de iPhone 5 staat nu de oude backup terug te restoren, en gaat opa een welverdiend boterhammetje eten, en een tukje doen.

(sorry geen foto's)
disclaimer: getypt met vermoeide vingers.
Pics or it didn't happen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimato
  • Laatst online: 15-01-2019
ik geef je vrij weinig kans dat je foto's krijgt aangezien meneertje moe is na een helenacht gewacht te hebben op zijn telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-07 12:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik geef hem weinig kans, aangezien de voorraad in Amsterdam alweer op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:22:

Die advertentie is vannacht om 1.02u geplaatst... kans is groot dat het wel gelukt is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:57

vhal

ಠ_ಠ

HardCoreGamer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:22:
[...]

Hmm...dat is dezelfde gast die ook naar oberhausen is geweest om vervolgens iPhones met winst te verkopen :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

vhal schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:25:
[...]

Hmm...dat is dezelfde gast die ook naar oberhausen is geweest om vervolgens iPhones met winst te verkopen :+
Heeft zeker veel vrije tijd over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
CyBeR schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:21:
Al dit soort spullen krassen bij gebruik. Dat ís ook normaal. De materialen die niet of nauwelijks krassen (diamant, saffier e.d.) zijn veel te duur om een telefoon van te maken.
Omnia 7 die ik heb (metaal) is met volle kracht met een sleutel niet te bekrassen .
Wat echter níet normaal is, is dat producten als beschadigd in de doos zitten. Maar van alle gevallen die ik gelezen heb stond er achteraan dat ze direct een nieuwe kregen.
Idd, je kan altijd zonder problemen terug ruilen, echter mag je dan hopen dat gelijkaardige problemen later niet terug optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Jantjeuh schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:45:
Besteld bij 'the phone house' in enschede op 10 september bij de zgn. priority club, krijg ik vandaag te horen dat ik 4 tot 8 weken mag gaan wachten. Flink balen dus.

Doordat de medewerker zei op 10 september dat 'het zo goed als verzekerd was dat ik hem zou krijgen op launchday' en dit nu niet het geval is is the phone house (enschede) dus nu effectief een klant kwijt.
Ik heb mijn iPhone gereserveerd bij de Phonehouse in Utrecht. Mijn huisgenote heeft daar ook gereserveerd, en zij kon 'm vandaag ophalen, ik niet. Van haar begreep ik dat het komt omdat Vodafone (mijn provider) de telefoons niet geleverd heeft, en T-Mobile (haar provider) wel.
Iemand meer ervaring met dit verhaal?

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb hem ook via T-Mobile bestelt via The Phone House op 13 September. Net telefoon van ze gehad dat ik nog even geduld moet hebben omdat ze alleen de 16GB hebben gekregen en niet de 64Gb die ik had besteld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 11:55

Pat-Juh

Patrick

Ik heb gewoon me Abo via T-mobile geregeld en verlengd. Morgenochtend komt de iPhone5 16gb zwart aan via de koerier inc nano-sim. Gelijk te gebruiken als het goed is. Heb geen zin en tijd om te gaan wachten in een rijd van een metertje of 200 lang ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:20
Weet iemand hoe het zit met voorraad in oberhausen of koln??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-07 23:03

Erw

Dirk0s schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:18:
Weet iemand hoe het zit met voorraad in oberhausen of koln??
Misschien even bellen?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:32
Dik veel op voorraad. Ze hadden gewoon zo'n hele stapel iPhones.
Echt, gisteravond waren er gewoon twee Applemedewerkers een krattenmuur aan het bouwen, maar dan van iPhones! Pas toen ze zin kregen in een biertje hadden ze door dat het een stapel iPhones was. Heel kwaad werden ze; hele stapel omgetrapt, alle iPhones kapot :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

matthijst schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:31:
Dik veel op voorraad. Ze hadden gewoon zo'n hele stapel iPhones.
Echt, gisteravond waren er gewoon twee Applemedewerkers een krattenmuur aan het bouwen, maar dan van iPhones! Pas toen ze zin kregen in een biertje hadden ze door dat het een stapel iPhones was. Heel kwaad werden ze; hele stapel omgetrapt, alle iPhones kapot :*)
prachtig verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Zijn er winkels die hem gewoon in de winkel hebben staan als show model? Ik wil hem eerst even zien, om een keuze te kunnen maken met betrekking tot de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

petrr schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:41:
Zijn er winkels die hem gewoon in de winkel hebben staan als show model? Ik wil hem eerst even zien, om een keuze te kunnen maken met betrekking tot de kleur.
Bij de plaatselijke MediaMarkt zal hij sowieso wel staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Bedankt, zo maar even op het fietsje springen. Daarna afwachten tot "hij" fatsoenlijk beschikbaar is.

[ Voor 35% gewijzigd door petrr op 28-09-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:02

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

petrr schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:41:
Ik was straks even in de KPN winkel, die hadden hem ook gewoon.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:04

Metten

ik hou het graag simpel

HardCoreGamer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:47:
[...]

Bij de plaatselijke MediaMarkt zal hij sowieso wel staan. :)
Bij MM Utrecht heb ik hem niet gezien eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:05
is de voorraad nou helemaal op bij de Apple store? alle modellen?
Las net een tweet, dat ze nog 16 GB modellen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:57
En inmiddels al 30min in de wacht bij Vodafone 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
superericje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:33:
is de voorraad nou helemaal op bij de Apple store? alle modellen?
Las net een tweet, dat ze nog 16 GB modellen hebben?
Je kan hem alleen halen in de Apple Store Amsterdam als je een abonnement neemt. Voor de losse verkoop zijn ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
MmarkM schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:54:
[...]
Je kan hem alleen halen in de Apple Store Amsterdam als je een abonnement neemt. Voor de losse verkoop zijn ze op.
ruk ;) Was natuurlijk ergens wel te verwachten...
Nou ja dan maar niet vanavond er nog heen.. Scheelt me weer een ritje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-07 10:35
nou wat een drukte om niets, rond 2 uur rustig de Apple store binnen gegaan, stonden 5 mensen voor me in de rij en er lagen nog stapels Iphones. 5 min later stond ik buiten met mijn witte Iphone, lijkt me sterk dat ze nu opeens leeg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
an ik gewoon de Apple store binnenlopen nu en icm een nieuw Vodafone abo en nummerbehoud weer naar huis gaan inc, iPhone? Ik kan er niks over vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Redshark schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:00:
an ik gewoon de Apple store binnenlopen nu en icm een nieuw Vodafone abo en nummerbehoud weer naar huis gaan inc, iPhone? Ik kan er niks over vinden namelijk.
Er zijn al 10 reacties van mensen die er net eentje hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
fukutoshin schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:58:
nou wat een drukte om niets, rond 2 uur rustig de Apple store binnen gegaan, stonden 5 mensen voor me in de rij en er lagen nog stapels Iphones. 5 min later stond ik buiten met mijn witte Iphone, lijkt me sterk dat ze nu opeens leeg zijn
Ik hoor zoveel verschillende verhalen.. Ik weet nou niet wat er waar is en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandd0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 12:55
Ik heb even de apple store gebeld en inderdaad alleen nog te koop met abbo. Waarschijnlijk dat ze volgende week nieuwe binnen krijgen, meer info konden ze nog niet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-07 12:16
Was vanmiddag bij de Media Markt. Lag daar een demo van de iphone 5 in het zwart. Oehh wat een mooi ding. Gelukkig heb ik er vanochtend eentje besteld, kan alleen nu niet lang wachten haha.. :D
Ben ook benieuwd naar de witte maar goed.. Ze hadden overigens maar 3 toestellen geleverd gekregen dat is echt belachelijk weinig haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

NielZ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:28:
[...]

Ik heb mijn iPhone gereserveerd bij de Phonehouse in Utrecht. Mijn huisgenote heeft daar ook gereserveerd, en zij kon 'm vandaag ophalen, ik niet. Van haar begreep ik dat het komt omdat Vodafone (mijn provider) de telefoons niet geleverd heeft, en T-Mobile (haar provider) wel.
Iemand meer ervaring met dit verhaal?
Hangt er vanaf wanneer je besteld hebt. Ik heb T-Mobile en ik kan er mooi naar fluiten, ondanks 18 dagen wachten.
ralpje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:46:
Want je gaat je order annuleren?
Je kan je je misschien voorstellen dat je na 18 dagen en toezeggingen wachten nog bar weinig zin hebt om 4-8 weken te wachten om de iphone bij de phone house te bestellen... vooral als ik nu al ergens anders 'm sneller kan krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Jantjeuh op 28-09-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

edit: dubbel, kan weg

[ Voor 93% gewijzigd door Jantjeuh op 28-09-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Met abo hebben ze nog; los heb ik net twee 16 wit gekocht. Dat was het enige wat nog over was, mischien inmiddels ook op.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:32
Inmiddels ook in het bezit van een iPhone 5, maar wel nog bar weinig apps die de volledige beeld grootte van de iPhone 5 benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414438

Iemand een idee of ze een normale simkaart knippen tot een nano simkaart? Of moet ik een nieuwe simkaart aanvragen? hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Heb nog niks gezien van een simkaart naar nano kniptang, maar voor de beste kwaliteit kan je hem beter door de provider laten vervangen naar een nano simkaart. Je huidige wordt dan geblokkeerd en nano simkaart wordt met jouw nummer geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414438

Ik ontvang mijn simkaart met nieuwe abbo op 20 oktober. raden jullie me aan vodafone te bellen en een nano simkaart aan te vragen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-07 21:27
Ik ben gisteravond toch maar naar Amsterdam afgereisd en ben blij dat ik het gedaan heb. Kwam rond half 1 aan en stond om de hoek bij de brug bijna vooraan, was echt ontzettend gezellig daar. Heb me de hele nacht geen minuut verveeld, buren maakten zelfs warme broodjes knakworst xD Wat me wel meteen opviel was dat er heel veel volk stond dat zeker weten niet zelf een iPhone 5 wou, ik denk wel bijna de helft rond mijn gedeelte van de rij.

De beveiliging was echt heel goed geregeld, voordringen ging best moeilijk omdat alles afgezet was met dranghekken en bij elke in en uitgang van zo'n stuk dranghekken stond een beveiliger. Die beveiligers begonnen ons rond een uur of 6 te verplaatsen naar de volgende stukken (daartussen waren deuren van andere winkels enzo) en rond een uur of 7 had ik mijn ticket voor de iPhone 5. De 64gb was toen trouwens al op.

Vlak daarna begon ook de ticket handel, er kwamen regelmatig mensen langs die 50euro per ticket boden. En omdat de 64gb zo snel uitverkocht was had iedereen wel door dat de voorraad minimaal was en dus hadden de meesten die normaal maar 1 ticket namen er wel 2 genomen en die verkochten ze dus aan een van de handelaartjes die ze wss achterin de rij weer voor 100euro ofzo verkocht.

Vanaf toen was het wachten totdat je vooraan stond en kon je de iPhone kopen, voor mij was dat om 10uur.

Denk dat het beter zou zijn om maar 1 iPhone per persoon mee te geven want dan is het niet zo rendabel meer om de hele nacht in de rij te gaan staan. Ik denk dat zo'n 60% van alle tickets die uitgedeeld zijn door de Apple medewerkers voor een iPhone was die niet bij de koper terecht komt. Dus het kaartje of de iPhone word doorverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Laatst online: 19:18
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:07:
Inmiddels ook in het bezit van een iPhone 5, maar wel nog bar weinig apps die de volledige beeld grootte van de iPhone 5 benutten.
in 't topic waar ontzettend veel mensen met spanning wachten op hun nieuwe iphone gaan klagen over de apps die gebruik maken van het nieuwe scherm? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Haha just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Zag net in het ander losse koop topic dat de store een nieuwe levering heeft binnen gekregen...
Kan iemand dat bevestigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Dat klopt. Sta nu in de rij voor een zwarte 16 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Lange rij? Moet uur rijden namelijk :) veel beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476174

MmarkM schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:33:
Dat klopt. Sta nu in de rij voor een zwarte 16 gb
als je eentje voor me meeneemt, iPhone 5 zwart 16 GB krijg je 40 euro extra. 700 euro inclusief verzenden :) dm me iemand die er is voor adres gegevens :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 476174 op 28-09-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandd0
50 euro extra voor een 32gb zwart. Kan hem vannavond of morgen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danman15
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 22:07
Anoniem: 414438 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:08:
Iemand een idee of ze een normale simkaart knippen tot een nano simkaart? Of moet ik een nieuwe simkaart aanvragen? hoe werkt dit?
Heb zelf een Simyo simkaart op maat geknipt (was geen microsim maar een ouderwetse). Het laatste stukje heb ik met fijn schuurpapier opgeschuurd totdat het paste :). Werkte in 1x.
Geen garantie dat het bij een ander ook in 1x goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
Weet iemand of de 4 nu EOL gaat, of enkel de 3GS? Of praat ik onzin?

Opzich vind ik een 4 met 8GB voor 380 euro wel netjes, maar mijn huidige telefoon is nog niet versleten dus ik zou nog een half jaartje willen wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandd0
Wel een beetje stom trouwens, heb ongeveer 2 uur geleden gebeld en toen werd mij verteld dat ze alleen nog met abbo verkochten en pas weer volgende week voorraad kregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:04

Metten

ik hou het graag simpel

Wouter87 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:46:
Weet iemand of de 4 nu EOL gaat, of enkel de 3GS? Of praat ik onzin?

Opzich vind ik een 4 met 8GB voor 380 euro wel netjes, maar mijn huidige telefoon is nog niet versleten dus ik zou nog een half jaartje willen wachten..
De 4 blijft waarschijnlijk leverbaar (en even duur) totdat de '6' uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-07 23:09
geruchten over nieuwe voorraad bij apple store, ik zelf geloof er geen zak van

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8911

Vanochtend 6 uur op, twee uur in de trein en bus naar het Leidse plein. Gejoel nog gehoord van opening van de winkel, maar geen kaartjes meer over voor nieuwe iPhone. Gelijk weer in de tram gestapt.

Terug op Utrecht CS even bij telefoonwinkel binnengewandeld: welke kleur wilt u hebben? :) Wel met abonnement, maar wilde toch al van tMobile naar Vodafone. Ook een voor de missus gekocht. Backup teruggezet en het werkt. Tevreden mensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 14:20
fener33 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:48:
geruchten over nieuwe voorraad bij apple store, ik zelf geloof er geen zak van
Ja, ik geloof er ook niet zoveel van.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 22:43

alwinus

Tweaked

Ik bied 710 voor een zwarte iphone 16GB. Morgen kan ik ophalen. Contant betaald DM maar, liefst omgeving arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 13:34

janklp

FortyTwo Capital

Ik wel, heb een collega gebeld en die is geen kijken. Werden gewoon weer tickets uitgedeeld. Helaas was zwart net op toen zij aan de beurt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316655

Mocht er iemand een iPhone 5 16 of 32 GB over hebben (zwart).
Ik geef 50 euro boven de aankoopprijs, ik kom hem direct halen en betaal ook direct contant.

Stuur maar een berichtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:32
Anoniem: 414438 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:08:
Kan je zelf. Zie google of iphoneclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

ik bied 730 voor iemand die me een i-foon 15 gb / zwart ophaalt en hem daarna doorstuurt. (verzekerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
900 euro voor een 64gb zwart bied ik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

wat zijn we toch erg met zijn allen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand eigenlijk naar Oberhausen gebeld? hoe zit het daar met de vooraad, is het het waard om morgen erheen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 14:20
Anoniem: 316655 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:12:
Heeft er iemand eigenlijk naar Oberhausen gebeld? hoe zit het daar met de vooraad, is het het waard om morgen erheen te gaan?
Ze zijn tot 20.00uur open, je kan nog gaan.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandd0
Aangezien je in duitsland ook niet meer kunt reserveren ben ik bang dat het weinig zin heeft. Je kan ze trouwens niet met een nl telefoon bellen, maar wel met skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-07 23:09

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan ze maar niet aan de telefoon krijgen..
Mochten ze er hebben kan ik er overigens ook een voor iemand anders meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:22
Doet niets vreemds, staat gewoon netjes in het Duits weergegeven wat de status is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand die wel contact met apple oberhausen kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandd0
Moet je ze met skype bellen, buitenlandse telefoon nummers worden niet opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-07 20:49
Ik heb het gevoel dat er bij de Apple store redelijk wat op voorraad is, maar dat dit gespreid verkocht wordt. Ik ga het denk ik morgen ochtend proberen. Ik denk dat er morgen wel een rij zal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik ga toch nog even naar Amsterdam toe, gewoon proberen. Zit ik maar drie uur in de trein. :p

Edit: geld van Coolblue staat ook weer op m'n rekening en m'n bestelling bij Apple kan ik altijd nog annuleren.

[ Voor 38% gewijzigd door me_mrtn op 28-09-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
Ik ga zo de deur uit richting leidseplein. Weet iemand hoe groot de rij is? Wie is er geïnteresseerd in een iPhone 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Appleman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:54:
Ik ga zo de deur uit richting leidseplein. Weet iemand hoe groot de rij is? Wie is er geïnteresseerd in een iPhone 5?
ik heb interesse in een 16 GB zwart :), voor 700 euro maak ik het je venavond nog over, inclusief verzenden heb je 32 euro winst ( verzekerd verzenden :P)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 476174 op 28-09-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-06 06:41
Nou ik ging effe chatten met een medewerker van phonehouse voor een paar basic vraagjes. Zegt hij dat ik moet bellen voor een afspraak sinds gisteren. Ik heb dus geen bericht niks gehad. Nou even gebeld morgen komt de iphone mijn kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Offer van 730 staat nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Laatst online: 22:18
Ben zeer benieuwd of ze nog een witte 32gb hebben liggen in Amsterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
witte van mij mag voor 750 weg, nieuw 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Appleman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:54:
laat even in het topic weten wat ze hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fukutoshin schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:03:
700 euro ;) is toch 32 euro winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iphone 5's zijn op lees ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
fukutoshin schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:03:
Gesealed en met bon+btw? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Waar lees je dat? Ik zit nu namelijk in de trein en anders ga ik zo weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Apple store leidse gebeld en alleen icm abbo te krijgen. Los niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
even mee gespeeld, nee dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
me_mrtn schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:15:
[...]

Waar lees je dat? Ik zit nu namelijk in de trein en anders ga ik zo weer terug.
Even bellen naar de Apple store en het had je een treinreis gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Appleman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:18:
[...]

Even bellen naar de Apple store en het had je een treinreis gescheeld.
Okay, dan stap ik zo weer uit. Moest haasten om een trein te halen en ik kan toch gratis reizen met OV, dus dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Wel nog een bon+btw dan ? of ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Kijk, dat scheelt gelukkig weer. Je kan hem helaas alleen icm abbo krijgen en nieuwe levering weten ze niet te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Appleman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:21:
Kijk, dat scheelt gelukkig weer. Je kan hem helaas alleen icm abbo krijgen en nieuwe levering weten ze niet te vertellen.
Bedankt in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:33
En we gaan weer dicht. Nu kan alles weer in de normale topics :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.