Wow das nog langer dan CB en Apple zelf aangeven..Jantjeuh schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:45:
4 tot 8 weken mag gaan wachten.
What gives?
Wow das nog langer dan CB en Apple zelf aangeven..Jantjeuh schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:45:
4 tot 8 weken mag gaan wachten.
Haha ja.Security schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:01:
even voor de grap op marktplaats gekeken..
die prijzen....
Hi bij mij precies hetzelfde. Mooi niet dus.Jantjeuh schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:45:
Besteld bij 'the phone house' in enschede op 10 september bij de zgn. priority club, krijg ik vandaag te horen dat ik 4 tot 8 weken mag gaan wachten. Flink balen dus.
Doordat de medewerker zei op 10 september dat 'het zo goed als verzekerd was dat ik hem zou krijgen op launchday' en dit nu niet het geval is is the phone house (enschede) dus nu effectief een klant kwijt.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
An a day keeps the doctor away.
Pics or it didn't happenabsrnd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:35:
Net terug uit Amsterdam.
het was een toffe nacht, was om 01:00 aangekomen, en moest al slikken van de rij, die ver om de hoek al liep tot in het parkje, wow.
alles zeer goed geregeld gegroepeerde dranghekken, met overal beveiliging![]()
de gehele nacht gezellig geklets met mede Maccers en iPhone fans, een tweetal buien op m'n kop gehad,
en laat werd het best fris (lees koud)![]()
rond 06:00 waren ze begonnen met het inklinken van de wachtende, en konden we snel al een heel eind opschuiven richting de brug.
daar werd al koffie en lekkers uitgedeeld door Starbucks![]()
vrij snel kwamen de winkel medewerkers met de kaarten voor het gewenst model, en toen wisten we zeker dat we ons gewenst type zouden ontvangen.
daarna werd het wat vermoeiender (was toch al moe), doordat de rijen mensen iets dichter op elkaar stonden en dat het nog een heeeeele poos duurde voordat we naast de Apple store stonden.
prima geregeld door de beveiliging die alles mondjesmaat van de ene groep naar de andere groep sluisde.
rond 10:00 dan eindelijk in de Apple store, en word je snel en zorgvuldig geholpen door een medewerker, en ben je 5 min later een iphone 5 rijker, en een groot bedrag op je rekening armer.
ik kon zelfs gratis !!!, een nano sim krijgen van KPN, terwijl ik online daar een besteld had voor € 20,-![]()
![]()
![]()
misschien kan ik de bestelde, die al in de brievenbus lag terug sturen of zo.
de iPhone 5 staat nu de oude backup terug te restoren, en gaat opa een welverdiend boterhammetje eten, en een tukje doen.
(sorry geen foto's)
disclaimer: getypt met vermoeide vingers.
ik geef je vrij weinig kans dat je foto's krijgt aangezien meneertje moe is na een helenacht gewacht te hebben op zijn telefoon
Ik geef hem weinig kans, aangezien de voorraad in Amsterdam alweer op is.
Die advertentie is vannacht om 1.02u geplaatst... kans is groot dat het wel gelukt isHardCoreGamer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:22:
Hmm...dat is dezelfde gast die ook naar oberhausen is geweest om vervolgens iPhones met winst te verkopenHardCoreGamer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:22:
[...]
Heeft zeker veel vrije tijd over...vhal schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:25:
[...]
Hmm...dat is dezelfde gast die ook naar oberhausen is geweest om vervolgens iPhones met winst te verkopen
Omnia 7 die ik heb (metaal) is met volle kracht met een sleutel niet te bekrassen .CyBeR schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:21:
Al dit soort spullen krassen bij gebruik. Dat ís ook normaal. De materialen die niet of nauwelijks krassen (diamant, saffier e.d.) zijn veel te duur om een telefoon van te maken.
Idd, je kan altijd zonder problemen terug ruilen, echter mag je dan hopen dat gelijkaardige problemen later niet terug optreden.Wat echter níet normaal is, is dat producten als beschadigd in de doos zitten. Maar van alle gevallen die ik gelezen heb stond er achteraan dat ze direct een nieuwe kregen.
Ik heb mijn iPhone gereserveerd bij de Phonehouse in Utrecht. Mijn huisgenote heeft daar ook gereserveerd, en zij kon 'm vandaag ophalen, ik niet. Van haar begreep ik dat het komt omdat Vodafone (mijn provider) de telefoons niet geleverd heeft, en T-Mobile (haar provider) wel.Jantjeuh schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:45:
Besteld bij 'the phone house' in enschede op 10 september bij de zgn. priority club, krijg ik vandaag te horen dat ik 4 tot 8 weken mag gaan wachten. Flink balen dus.
Doordat de medewerker zei op 10 september dat 'het zo goed als verzekerd was dat ik hem zou krijgen op launchday' en dit nu niet het geval is is the phone house (enschede) dus nu effectief een klant kwijt.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Misschien even bellen?Dirk0s schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:18:
Weet iemand hoe het zit met voorraad in oberhausen of koln??
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
prachtig verhaalmatthijst schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:31:
Dik veel op voorraad. Ze hadden gewoon zo'n hele stapel iPhones.
Echt, gisteravond waren er gewoon twee Applemedewerkers een krattenmuur aan het bouwen, maar dan van iPhones! Pas toen ze zin kregen in een biertje hadden ze door dat het een stapel iPhones was. Heel kwaad werden ze; hele stapel omgetrapt, alle iPhones kapot
Bij de plaatselijke MediaMarkt zal hij sowieso wel staan.petrr schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:41:
Zijn er winkels die hem gewoon in de winkel hebben staan als show model? Ik wil hem eerst even zien, om een keuze te kunnen maken met betrekking tot de kleur.
[ Voor 35% gewijzigd door petrr op 28-09-2012 14:49 ]
Ik was straks even in de KPN winkel, die hadden hem ook gewoon.petrr schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:41:
Zijn er winkels die hem gewoon in de winkel hebben staan als show model? Ik wil hem eerst even zien, om een keuze te kunnen maken met betrekking tot de kleur.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Bij MM Utrecht heb ik hem niet gezien eerlijk gezegd...HardCoreGamer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:47:
[...]
Bij de plaatselijke MediaMarkt zal hij sowieso wel staan.
Je kan hem alleen halen in de Apple Store Amsterdam als je een abonnement neemt. Voor de losse verkoop zijn ze op.superericje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:33:
is de voorraad nou helemaal op bij de Apple store? alle modellen?
Las net een tweet, dat ze nog 16 GB modellen hebben?
rukMmarkM schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:54:
[...]
Je kan hem alleen halen in de Apple Store Amsterdam als je een abonnement neemt. Voor de losse verkoop zijn ze op.
Er zijn al 10 reacties van mensen die er net eentje hebben gekocht.Redshark schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:00:
an ik gewoon de Apple store binnenlopen nu en icm een nieuw Vodafone abo en nummerbehoud weer naar huis gaan inc, iPhone? Ik kan er niks over vinden namelijk.
Ik hoor zoveel verschillende verhalen.. Ik weet nou niet wat er waar is en wat niet.fukutoshin schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:58:
nou wat een drukte om niets, rond 2 uur rustig de Apple store binnen gegaan, stonden 5 mensen voor me in de rij en er lagen nog stapels Iphones. 5 min later stond ik buiten met mijn witte Iphone, lijkt me sterk dat ze nu opeens leeg zijn
Hangt er vanaf wanneer je besteld hebt. Ik heb T-Mobile en ik kan er mooi naar fluiten, ondanks 18 dagen wachten.NielZ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:28:
[...]
Ik heb mijn iPhone gereserveerd bij de Phonehouse in Utrecht. Mijn huisgenote heeft daar ook gereserveerd, en zij kon 'm vandaag ophalen, ik niet. Van haar begreep ik dat het komt omdat Vodafone (mijn provider) de telefoons niet geleverd heeft, en T-Mobile (haar provider) wel.
Iemand meer ervaring met dit verhaal?
Je kan je je misschien voorstellen dat je na 18 dagen en toezeggingen wachten nog bar weinig zin hebt om 4-8 weken te wachten om de iphone bij de phone house te bestellen... vooral als ik nu al ergens anders 'm sneller kan krijgen.ralpje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:46:
Want je gaat je order annuleren?
[ Voor 25% gewijzigd door Jantjeuh op 28-09-2012 17:12 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Jantjeuh op 28-09-2012 17:12 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 414438
Anoniem: 414438
in 't topic waar ontzettend veel mensen met spanning wachten op hun nieuwe iphone gaan klagen over de apps die gebruik maken van het nieuwe scherm?Untouchablezz20 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:07:
Inmiddels ook in het bezit van een iPhone 5, maar wel nog bar weinig apps die de volledige beeld grootte van de iPhone 5 benutten.
Anoniem: 476174
als je eentje voor me meeneemt, iPhone 5 zwart 16 GB krijg je 40 euro extra. 700 euro inclusief verzendenMmarkM schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:33:
Dat klopt. Sta nu in de rij voor een zwarte 16 gb
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 476174 op 28-09-2012 17:41 ]
Heb zelf een Simyo simkaart op maat geknipt (was geen microsim maar een ouderwetse). Het laatste stukje heb ik met fijn schuurpapier opgeschuurd totdat het pasteAnoniem: 414438 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:08:
Iemand een idee of ze een normale simkaart knippen tot een nano simkaart? Of moet ik een nieuwe simkaart aanvragen? hoe werkt dit?
De 4 blijft waarschijnlijk leverbaar (en even duur) totdat de '6' uitkomt.Wouter87 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:46:
Weet iemand of de 4 nu EOL gaat, of enkel de 3GS? Of praat ik onzin?
Opzich vind ik een 4 met 8GB voor 380 euro wel netjes, maar mijn huidige telefoon is nog niet versleten dus ik zou nog een half jaartje willen wachten..
You and I have memories longer than the road ahead
Anoniem: 8911
Ja, ik geloof er ook niet zoveel van.fener33 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:48:
geruchten over nieuwe voorraad bij apple store, ik zelf geloof er geen zak van
Sig
Anoniem: 316655
Kan je zelf. Zie google of iphoneclub.Anoniem: 414438 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:08:
Iemand een idee of ze een normale simkaart knippen tot een nano simkaart? Of moet ik een nieuwe simkaart aanvragen? hoe werkt dit?
Ze zijn tot 20.00uur open, je kan nog gaan.Anoniem: 316655 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:12:
Heeft er iemand eigenlijk naar Oberhausen gebeld? hoe zit het daar met de vooraad, is het het waard om morgen erheen te gaan?
Sig
You and I have memories longer than the road ahead
Doet niets vreemds, staat gewoon netjes in het Duits weergegeven wat de status is.fener33 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:22:
die link doet wel vreemd https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone
[ Voor 38% gewijzigd door me_mrtn op 28-09-2012 18:54 ]
ik heb interesse in een 16 GB zwartAppleman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:54:
Ik ga zo de deur uit richting leidseplein. Weet iemand hoe groot de rij is? Wie is er geïnteresseerd in een iPhone 5?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 476174 op 28-09-2012 19:02 ]
laat even in het topic weten wat ze hebbenAppleman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:54:
Ik ga zo de deur uit richting leidseplein. Weet iemand hoe groot de rij is? Wie is er geïnteresseerd in een iPhone 5?
Waar lees je dat? Ik zit nu namelijk in de trein en anders ga ik zo weer terug.Anoniem: 476174 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:06:
iphone 5's zijn op lees ik net
Even bellen naar de Apple store en het had je een treinreis gescheeld.me_mrtn schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:15:
[...]
Waar lees je dat? Ik zit nu namelijk in de trein en anders ga ik zo weer terug.
Okay, dan stap ik zo weer uit. Moest haasten om een trein te halen en ik kan toch gratis reizen met OV, dus dat is het probleem niet.Appleman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:18:
[...]
Even bellen naar de Apple store en het had je een treinreis gescheeld.
Bedankt in ieder geval!Appleman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:21:
Kijk, dat scheelt gelukkig weer. Je kan hem helaas alleen icm abbo krijgen en nieuwe levering weten ze niet te vertellen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq