• DMKAAS
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-06 18:19
Beste Tweakers,

Ik heb gister een MSI GTX 660Ti Power Edition aangeschaft, en ben over het algemeen zeer tevreden, totdat ik rare blauwe strepen zag toen ik mijn hdmi had aangesloten. De strepen komen voor in bepaalde donkere kleuren, en verschijnen echt alleen op mijn tv en niet op de pc monitor. Ik heb al een beetje kabels in en uit lopen pluggen maar dat deed allemaal niks. Had op internet gelezen dat het een kabel probleem kan zijn, maar met mijn vorige kaart had ik nergens last van. Betekent dit dat mijn nieuwe kaart retour moet, of zijn hier nog tips/oplossingen voor?
Alvast bedankt en mvg,
- dmkaas

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Andere kabel proberen, kijken of je kabel goed contact maakt
Gebruik je op je pc ook hdmi want dan weet je dat het bij kabels/tv ligt.

• DMKAAS
Andere kabel werkte inderdaad. Betekent dit dat mijn andere kabel gewoon door het eruit en erin doen stuk is? Of kan dat ook gewoon een kwestie van schoonmaken zijn? Is namenlijk een kabel van 10 meter, dus ga het liefst niet meteen een nieuwe halen. Al ben ik allang blij om te weten dat het niet de kaart is! :)

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Andere kabel is ook 10 meter? Deze lengte gaf ook bij mij problemen. Signaal was niet meer goed na 10 meter.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• DMKAAS
Nee de andere kabel is 5 meter, maar alhoewel het voor de tijd zijnde prima is, heb ik veel liever 10 meter, want de kabel ligt nu midden in de kamer! :P

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Het kan een breuk in de kabel zijn of het contact bijde zijn de moeite van het repareren eigenlijk niet waard.
Pagina: 1