Beste gaming monitor anno nu.

Pagina: 1
Acties:

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:21
Hallo,

Nu zit ik op een moment om mijn oude monitor te verkopen en ik wil graag een stapje omhoog gaan.
Mijn budget is aardig hoog dus er zit veel variatie in.
Nu ben ik zelf niet zo weg voor 3d gaming maar zo af en toe eens in 3d gamen lijkt me wel wat.
Maar het is niet noodzakelijk.
Eigenlijk als ik zo zocht kwam ik eigenlijk uit op of de ASUS VG278H omdat daar 3d in zit en 120 hz 2d beeld.
Maar is dat 120 hz nou echt nodig, en is het dan nodig om een hogere resolutie op te offeren? Want 1080p voor een 27 inch scherm is toch wel wat weinig word er gezegd.
En dan is natuurlijk de Dell series.
Ik kwam daar snel tot de conclusie van als het die worden dan word het wel de U2711 of de nieuwe U2713HM.

Maar kan iemand mij nou is goed in mensen taal vertellen als ik ga gamen, is dat 120 hz nou echt nodig? Of is het beter om gewoon voor de Dell U serie te gaan? resulterend in een hogere resolutie.
Filmpje kijken of zijn tijd gaat er ook wel in natuurlijk. Of is er zelfs nog een beter gaming monitor serie dan de Dell U serie?

Ik kan onderhand de bomen door het bos niet meer zien ofzo, en ik wil voor de BTW verhoging eigenlijk nog effe gaan hamsteren. ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:21
Ah die had ik niet gezien, tnx.