Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Content encoding error

Pagina: 1
Acties:

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zie onderstaande pagina met regelmaat (paar keer per dag paar sec) op de front-pagina; Als ik dan refresh na zo'n 5-10 sec is het weer weg en krijg ik de normale front-pagina.

-----
Content Encoding Error

The page you are trying to view cannot be shown because it uses an invalid or unsupported form of compression.

The page you are trying to view cannot be shown because it uses an invalid or unsupported form of compression.

* Please contact the website owners to inform them of this problem.
----

Wist niet of het topic al bestond, kon het niet vinden dus heb het maar even gemeld.

[ Voor 8% gewijzigd door ByteMe_ op 27-09-2012 11:03 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Misschien handig om in ieder geval even te melden wat voor browser je gebruikt ;)

Desktop | Server | Laptop

• ByteMe_
  • Niet online
FF 3 op het werk onder Linux...

[ Voor 10% gewijzigd door ByteMe_ op 27-09-2012 20:47 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:56
Firefox 3?! Alhoewel ik geen devver ben, kan ik bijna met zekerheid zeggen dat zoiets niet meer ondersteund zal worden :+.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Ach, FF3 is ongeveer net zo oud als IE8.

Heb je je cache al eens geleegd?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Raer, webservers dienen toch gewoon te luisteren naar de "Accept-Encoding"-header?

Custom header-value ofzo aangemaakt in `about:config` (network.http.accept-encoding) die toevallig niet acceptabel is wat betreft Fx?

[ Voor 46% gewijzigd door Osiris op 27-09-2012 21:09 ]

• ByteMe_
  • Niet online
@Alex het is geen IE6 hoor ;) Hij doet het bij veel websites nog goed. Maar zal in de config morgen eens kijken en de cookies/cache leeggooien. Hier thuis heb ik nog geen last gehad geloof ik van deze fout @ FF15

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:56
RonaldDesigns schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:15:
@Alex het is geen IE6 hoor ;) Hij doet het bij veel websites nog goed. Maar zal in de config morgen eens kijken en de cookies/cache leeggooien. Hier thuis heb ik nog geen last gehad geloof ik van deze fout @ FF15
Nou, zit tussen IE7 en IE8 in, dus ook niet meer helemaal nieuw. Daarnaast stamt de meest recente onderhoudsupdate van die branch uit 2010 en is dus wellicht ook niet meer helemaal veilig.

Het blijkt overigens een bug te zijn die <= Firefox 3.x is als ik onder andere hier en hier even snel kijk. Een oplossing zou zijn om de cache te legen of een setting aan te passen.

• ByteMe_
  • Niet online
Die setting zal het dan wel zijn, alles leeggooien hielp niet... Maar zodra ik die setting gebruik krijg ik een css-loze tweakers... Zal er nog eens dieper op zoeken

Pagina: 1