Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eredivisielive streams

Pagina: 1
Acties:

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Beste allemaal,

Ik heb een eredivisielive abonnement via internet. Qua prijs e.d. kan je vinden wat je er van vind, maar goed. Ik log in, ik kies een stream en die kijk ik. Klinkt vrij logisch en in de praktijk werkt dat ook zo.
Echter na een willekeurig aantal minuten stopt de stream, als ik dan mijn browser ververs dan krijg ik de melding: Stream not found en ben ik uitgelogd.

Nu heb ik met hun gebeld en zeggen ze, ja ligt echt aan jou onze streams zijn perfect. Download Chrome, zet bij instellingen hardware versnelling aan en het probleem zou verholpen moeten zijn.

Nou ja niet geschoten is altijd mis, maar het is dus niet verholpen, ik heb Firefox geprobeerd/ Chrome hardware versnelling aan/ uit. Computer opnieuw opgestart en direct de stream bekeken.

Ik heb UPC, kan het zijn dat er iets in mijn router zit wat het dan blokkeert ofzo? Het vreemde vind ik nadat ik de pagina ververs ik ook uitgelogd ben, wat er in mijn ogen beetje op duid dat het probleem wel bij eredivisielive ligt.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Vind je conclusie wel erg snel door de bocht, cookies zijn local en zou het daar eerder in zoeken, heb jij iets lokaal draaien dat je cookies verwijderd?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• poNgz0r
Nou laat ik het zo zeggen, ik heb het op meerdere computers getest, deze PC heeft net een schone installatie alleen NOD32 antivirus en verder eigenlijk niks bijzonders (Photoshop, WINSCP, Komodo Edit, Live messenger)

Het is misschien een wat geirriteerde reactie, dat klopt, maar je betaald al snel 100 euro en dan wil ik eigenlijk wel dat het werkt en aangezien ze bij eredivisielive je ook afschepen met ja het zijn jouw instellingen maar niet precies zeggen hoe of wat vind ik het niet zo leuk meer.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Normaal zou ik zeggen: probeer eens een live cdtje, maar gezien er Silverlight nodig is, zal dat niet gaan werken. Je hebt niet een addon draaien die cookies weggooid of een instelling daarvoor in NOD?
Je kan even proberen of NOD32 de veroorzaker is, even uitzetten en kijken of je dan wel kan blijven kijken.
Ze hebben wel een FAQ over cookies: http://www.eredivisie.livesport.tv/TechnicalIssues

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• poNgz0r
Voor FireFox heb ik Web developer en Firebug, neem aan dat die niet iets zomaar weggooien. Cookie instellingen staan goed. Daarnaast heb ik Chrome pas gedownload en helemaal niks ingesteld en daar heb ik het probleem ook. Ik ga nu even naar mijn NOD32 instellingen kijken.

* Update, ik kijk nu livestream want er is voetbal op ACH - PSV. Ik heb alleen in mijn UPC router de firewall helemaal uitgezet kijken of dit beter gaat. De eerste 5 minuten kom ik nu goed door :P, wil ik wel erbij zeggen dat ik niet in full screen modus kijk. Ik zet nu op het moment van schrijven de full screen modus aan. En ik heb CCLEANER gedraaid en al mijn cookies/ wachtwoorden alles opgeschoond dus ik ben benieuwd

[ Voor 44% gewijzigd door poNgz0r op 27-09-2012 19:21 ]