Graag advies voor aankoop laser all-in -one.

Pagina: 1
Acties:

• 427 SOHC
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 14:15
Dus zoals de titel aangeeft ben ik opzoek naar een laser all in one die voldoet aan volgende eigenschappen.

Printer moet instaat zijn om mooie afdrukken van afbeeldingen te maken, uiteraard weet ik dat dit geen inktjet kwaliteit is. :*)

Verder dient de printer dus een hoge dpi te kunnen printen 2400dpi, en moet dit kunnen gebeuren op liefst zo dik mogelijk papier 250-300 grams.

Graag ook goedkope supplies qua toners, eventueel goede hervul mogelijkheden of alternatieve merken

Verder liefst niet te groot, niet teveel verbruik in stand-by en niet te duur in aankoop max 350 euro maar minder mag ook.

Niet belangrijk: snelheid van het printen, faxen niet nodig.

Met de pricewatch zoek functie kom ik er niet uit want te weinig filter mogelijkheden die aan sluiten bij mijn behoeften.

Kortom de ideale alle in one printer

Anoniem: 274613

waar heb je zelf al gezocht?
Welke heb je zelf al gevonden?

We hebben hier op het werk eentje staan die voldoet aan jou eisen.
Toners kosten +/- 40 euro per stuk, en hij kan op hoge DPI op dikker papier afdrukken.
Het apparaat staat op wieltjes, weegt +/- 10KG en kost rond de €6000,- aan aanschaf.

Ofwel, wat heb je zelf in gedachten? een apparaat op wieltjes lijkt me overkill?

• 427 SOHC
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 14:15
Zelf heb ik weinig tot geen ervaring met printers, bepaalde info kan ik zelf maar moeilijk vinden.
Heb geen idee van welk merk weg te blijven en waarom?
Uiteraard weet ik dat een duurdere printer wss de betere is prijskaartje van 6000 of 350 euro.

Of bestaan er geen printers die dergelijk papier kunnen printen in die prijscategorie.

Het beste dat ik in die categorie kan vinden zijn de I-sense reeks van canon tot 220g!