Case mod..hoe...?

Pagina: 1
Acties:

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:29
Ik heb een tower met van die afneembare zijkanten. In 1 zijkant wil ik graag twee 80mm fans inbouwen..zoals zoveel dat hebben gedaan. Maar hoe zit het nou met de draadjes? Hoe moet dat nou? Ik bedoel: De zijkant moet erop, dus dan eerst draadjes connecten. Later zijkant eraf(tja, gebeurt toch vaak), moet je wel heel voorzichtig zijn, toch? Anders zit je misschien aan de draadjes te trekken. Iemand goede oplossing?:7

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Lange snoertjes met een stekkertje er tussen zodat je hem makelijk los kunt maken?';)

Verwijderd

als je op deze site kijkt kun je zien hoe een baybus wardt gemaakt en daar gebruiken ze van de draadklemen. dus als je je zijkant er af wilt halen hoef je alleen maar los te koplen. (tip maak de draden van je fans wat langer) http://www.virtualhideout.net/guides/index.shtml
:)

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:29
Oke, bedankt, mannen! Ennuh, kan je een schakelaar (aan/uit-schakelaartje) in het midden van de draad zetten om zo 'savond de pc wat stiller te krijgen? Staat in m'n slaapkamer, 'snachts vaak demo's downen...dussuh wat slaap is appreciated :)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400