Toon posts:

TV standaard/klem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Binnenkort zal ik een nieuwe tv aanschaffen (namelijk deze) en ik ben op zoek naar een product om mijn tv in de lucht te houden.

Mijn muur is niet stevig genoeg om deze hier aan te hangen, dus ik had gedacht aan een klem of standaard. Weet iemand van jullie of er een klem bestaat die ik aan mijn bureau kan bevestigen, die tevens sterk genoeg is om deze relatief zware TV van 32'' omhoog te houden?

Ik heb ook ontdekt dat er meerdere standaarden bestaan, maar ik ondervond dat deze best prijzig zijn en nogal moeilijk recht tegen een muur te zetten zijn. Of bestaan er toch goedkopere standaarden, die wel tegen een muur te zetten zijn (hiermee bedoel ik dat ik het liever heb dat de tv zo goed als tegen de muur 'hangt'

Nieuwe ideeën zijn altijd welkom!

Alvast bedankt,

Sogeo

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:57

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit is advies voor bij je aankoop...aankoopadvies dus! Ik zet ej in het juiste subforum :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zie bij de specs:
Apparaat zonder standaard: 5.9 kg
Apparaat met standaard: 6.6 kg.
Dus hoe je aan zwaar komt :?
6,6 kilo is nou niet echt veel te noemen.

Ik weet niet wat voor muur je hebt, maar in een gipswand zou je met de juiste pluggen (krokodillenpluggen) makkelijk 6,6 kilo moeten kunnen dragen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
(even voor te verduidelijken: met 'zwakke' muur bedoel ik een gyproc muur)

6,6kilo lijkt mij inderdaad geen probleem, maar hier moet toch ook het gewicht van de mount bijgerekend worden?

@Michael Knight, mijn excuses! :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ah, een gipsplaat voorzetwand. Da's idd geen muur te noemen nee :P

Maar ik zie dat dat ding een VESA aansluiting heeft qua wallmount. In dat geval is het enige dat je hoeft te doen de juiste VESA maat op te zoeken en er een klem bij te zoeken voor op je bureau. Die zijn er genoeg, alleen moet je ze even in de monitorenhoek zoek en niet in de TV hoek. Kijk bijvoorbeeld eens hier:
http://www.debeugelknaller.nl/monitor-computer-steunen.html

Kun je zelfs op VESA maat zoeken ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)