Beeld van videos wazig na her-installatie

Pagina: 1
Acties:

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07-2025
Eergisteren mijn pc opnieuw geïnstalleerd.
Sindsdien doet zich het vreemde probleem voor dat video's om de 5 seconden blurren/vaag worden of in blokjes veranderen voor 1 a 2 seconde en dit herhaalt zich de gehele video.
Bijgevoegd heb ik een screenshot van een youtube filmpje waarin te zien is dat het fout gaat.

Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/2dsjpkm.jpg

Mijn systeem:
Moederbord: A780GXH/128M met integrated AMD Radeon HD 3200.
Windows 7 Ultimate.

Drivers zijn uiteraard up-to-date en aangezien ik dacht dat het aan de flashplayer lag heb ik deze opnieuw geïnstalleerd zonder enig resultaat.
Als browser gebruik ik Firefox.

Iemand die dit herkent of wat ik over het hoofd zie?

Verwijderd

Waarschijnlijk moet je nog een codec installeren. Ik zou gewoon de vlc player downloaden en daarmee alles afspelen. Dan hoef je ook geen codecs te installeren http://www.videolan.org/vlc/

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:31

MsG

Forumzwerver

Doe eens rechtermuisknop in het filmpje en zet hardware-versnelling/hardware rendering eens uit. Is het dan wel goed?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Ccc
Bovenstaande afbeelding is een print screen van youtube dus vlc player heeft daar naar mijn weten geen invloed op.

De optie voor hardware acceleration heb ik zowel aan als uit gehad zonder enig effect.

• Ccc
Iemand die een idee heeft wat dit probleem veroorzaakt?

Verwijderd

Zelf heb ik dit probleem ook eens gehad met firefox.

Eerst heb ik klite-codec pack full geinstalleerd.
Vervolgens in chrome geprobeerd en toen was het probleem opgelost. Zou tevens even firefox en flash herinstalleren misschien haalt het wat uit?
Pagina: 1