• A-J
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11 10:28
Ik wil binnenkort een mediacenter aanschaffen, maar ik wil eigenlijk dat hij het volgende moet kunnen;

- via wifi browsen in mijn computers (moet overweg kunnen met MAC) en video's afspelen;
- video's van alle formaten, eigenlijk dezelfde ondersteuning hebben als programma's als VLC of MPC

Bestaan deze mediacenters? Zo ja, welke raden jullie aan?

WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:06

FreakNL

Well do ya punk?

Een popcorn hour speelt alles af. En zo zijn er nog wel een paar.

Let bij wifi op dat de snelheid vaak een probleem is.

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

Op het moment dat je een mediaspeler per WiFi aansluit kan je vrijwel nooit video's van 720p / 1080p vloeiend afspelen. Als je geen mogelijkheid hebt om de mediaspeler bekabeld aan te sluiten, kan je het beste met een externe harde schijf werken i.s.m. de mediaspeler of een harde schijf in de mediaspeler plaatsen en deze van tijd tot tijd vullen met nieuwe content.

Vrijwel alle moderne mediaspelers kunnen bijna 'alles' afspelen. Bekijk anders eens de Pricewatch voor populaire mediaspelers: http://tweakers.net/price...kSaYYGtKlvm3Evp1QeLbl3XDw

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit is eerder aankoopadvies... en dan: wat heb je zoal gevonden?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03
Probeer wifi inderdaad ver vergeten voor afspelen van films. DVD en 720P zal nog wel gaan maar 1080P is erg lastig. Of je moet willen investeren in de nieuwe generatie WIFI (802.11ac, geloof ik). Daarmee moet het wel kunnen.