8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
dit is gwoon herhaling!
Niettemin wil ik wel het schema want dat was er nog steeds niet.
hiero:Op donderdag 29 maart 2001 12:27 schreef AcouSE het volgende:
Schema?

er is ook en site :
hiero
het is nie da looplicht dingje het meer van hoe meer lichtjes hoe meer activiteit
8<------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
eindelijk iemand die een goed duidelijk schema post
Audi A8 W12 6.0
* AcouSE is het daar helemaal mee eens, maar vraagt zich af of hij zich nu niet zwaar beledigd moet voelenOp donderdag 29 maart 2001 14:35 schreef delyver het volgende:
strak!!!
eindelijk iemand die een goed duidelijk schema post
Afhankelijk van je kast kun je dit dingetje gemakkelijk in een vrij floppy-drive slot zetten. Dan heb je al een mooi afdekplaatje...
Helaas heeft de HX-08/HQ-08 maar 1 floppybay... 5,25" voldoet ook natuurlijk
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Kan dat niet gewoon worden doorverbonden of dient het soms als schakelaar?
Verwijderd
Dat ding kan mooi m'n LCD gezeldschap gaan houden.
Verwijderd
/me is een beetje elektroleek, en snapt dus nix van schema'sOp donderdag 29 maart 2001 12:31 schreef Super_ik het volgende:
[..]
hiero:
[afbeelding]
er is ook en site :
hiero
het is nie da looplicht dingje het meer van hoe meer lichtjes hoe meer activiteit
die jumper is om te schakelen tusen vu en dot mode.
dus
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| ***0000000 *****00000 ********00 *****00000 of 00*0000000 00000*0000 00000000*0 00000*0000 |
0 is ledje uit
* is ledje aan.
Verwijderd
maar bedankt,
nou nog dat k*t ding aan de praat krijgen, 2 uur lang aan dat ding zitten solderen, aansluiten en dan niets...
en ik ben heel zuining met mijn soldeer geweest, dus geen kloders hier en daar...
Ben er al eens naar op zoek geweest, maar nix gevonden.....
Nu er toch allemaal electro-freakz hier zijn.....
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
C'T Magazine had een paar jaar terug een project waarmee je kon zien of lezen en schrijven in udma of in pio modus plaatsvonden.Op dinsdag 25 september 2001 10:36 schreef Skef het volgende:
Is er niet ergens een schema dat je gewoon direct je IDE-bus uitleest? Want dan kan je je read en write beiden uitlezen.....
Heb effe het artikel gezocht (in het duits).
Het uitlezen van de read/write strobes is al voldoende om te kijken hoeveel er wordt geschreven/gelezen. Zie hiervoor bijvoorbeeld mijn post in [topic=178340/4/25]Op dinsdag 25 september 2001 10:36 schreef Skef het volgende:
Is er niet ergens een schema dat je gewoon direct je IDE-bus uitleest? Want dan kan je je read en write beiden uitlezen.....
Ben er al eens naar op zoek geweest, maar nix gevonden.....
Nu er toch allemaal electro-freakz hier zijn.....
(Ofwel: bovenstaand schema 2 keer uitvoeren en de optocoupler vervangen door een transistorversterkertje dat je aan sluit op de strobe lijnen)
De bus ècht uitlezen zou nòg leuker zijn. Je kunt dan per HD zien hoeveel bytes er worden gelezen en geschreven. Dit vraagt echter wel om het gebruik van een uPC en is dus niet weggelegd voor elke hobbyist...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
en het schema van circuits online is mijn schema maar dan voor leken, dus idd met die pots erin, die je lekker kan kortsluiten, en das nie zo gezond
Verwijderd
Verwijderd
Aaaaaaaah ok, dan is het goedOp zaterdag 03 november 2001 13:12 schreef Super_ik het volgende:
ik heb alleen potmeters gebruikt in de test fase, als ik die er constant op zou laten zitten dan wordt die print zo groot, je kunt er een paar pots aanhangen met draatjes om te testen en daarnaa vervangen door weerstanden.
en het schema van circuits online is mijn schema maar dan voor leken, dus idd met die pots erin, die je lekker kan kortsluiten, en das nie zo gezond
Met al die LED's erop is eht trouwens net een kermis. 2 (straks 3) VU meters, een looplicht/kitt geval, een scrollende klok, IDE signaal weergave...... Gaat lekker hiero. ....flits flits knipper knipper