Anoniem: 472166

Topicstarter
Hallo,

ik heb vandaag een htc touch pro 2 gekregen en een lebara sim erin gedaan aleen nu komt er verbindingsinstellingen en een nummer toetsenbordje .. ik heb geen idee wat ik nu moet doen

ik heb alle mogelijke pincodes ingetyped puk code , zelfs telefoon nummer xD

als iemand weet wat ik moet doen ik hoor het graag

b.v.d

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Van deze pagina: "If prompted for a PIN number, your default PIN is "0000"."

Topicstarter
ik weet het , had ik al geprobeert , die staat ook op mijn pasje waar de sim kaart inzit

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:56
Ja maar waarschijnlijk nu niet meer hè. Hoe vaak heb je 'em fout ingetikt?

Topicstarter
2 keer :P

Topicstarter
daarna was ik maar gestopt ..

• alex3305
Anoniem: 472166 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:32:
Daar zeg je dat je 'em al 10003 keer fout in hebt getikt als je alle pincodes plus je PUK-code en telefoonnummer hebt ingetikt. Dus heb je nu wel of niet 0000 al uitgeprobeerd?

Welkom op GoT, rechts zit een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif-knopje als je je bericht wilt bewerken om onnodig kicken te vermijden.

[ Voor 18% gewijzigd door alex3305 op 26-09-2012 23:20 ]

Topicstarter
ja

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je misschien de moeite kunnen doen om iets uitgebreider te reageren? Mensen proberen je hier te helpen, en het minste wat je dan kan doen is even meedenken.

Edit: ik pas je titel even aan, want die is zo niet duidelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 26-09-2012 23:25 ]

Topicstarter
ik heb 8 tabs internet openstaan aleen over dit onderwerp , ik ben mensen aan het bellen en hier aan het praten en jij zecht dat ik niet denk ? srry hoor maar eeehm ...

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 472166 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:26:
ik heb 8 tabs internet openstaan aleen over dit onderwerp , ik ben mensen aan het bellen en hier aan het praten en jij zecht dat ik niet denk ? srry hoor maar eeehm ...
Nee, want dat blijkt namelijk niet uit je reactie, die uit slechts een tweeletterig woord bestaat. :/

Een beetje meer eigen initiatief, want dat verwachten we van je hier.

Topicstarter
ja , srry ben al meer als 12 uur aan het kloten met dit ding dus word een beetje pissed xD

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Je zou de klantenservice kunnen proberen te bellen mischien dat die je verder kunnen helpen http://www.lebara.nl/Contact

Topicstarter
Dagelijks bereikbaar van 9.00 tot 21.00
dus word pas morgen

maar ik vraag me af omdat het een windows telefoon is , kan die windows niet om een pw vragen ofzo ?

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 472166 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:34:
Dagelijks bereikbaar van 9.00 tot 21.00
dus word pas morgen

maar ik vraag me af omdat het een windows telefoon is , kan die windows niet om een pw vragen ofzo ?
Wat heb je daar zelf al over opgezocht?

Topicstarter
simlock ?

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 19:05
Probeer het kaartje dan eens in een andere toestel?

Ook klopt je verhaal niet. Je zegt:

En even later zeg je:
2 keer

Doe nog eens even een keer opnieuw een bericht plaatsen met het verhaal duidelijk omschreven inclusief wat je hebt geprobeerd.

Het kan ook zijn dat er een simlock op het toestel staat

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anoniem: 472166 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:34:maar ik vraag me af omdat het een windows telefoon is , kan die windows niet om een pw vragen ofzo ?
Dat zou kunnen, maar je zegt zelf dat het een verbindingsinstellingen scherm is. Een password scherm ziet er toch echt anders uit..
Weet je zeker dat het een instellingescherm en niet een activatiescherm is? Volgens de info hier (bij"hoe kan ik een SIM krijgen") staat dat je eerst 1244 moet bellen om te activeren.

Topicstarter
oh damn typefout 5 keer (numpad)

• alex3305
Weten wij veel! Het is jouw telefoon! Zelf uitproberen en niet alleen hier zeveren dat je niet geholpen wordt. Dat je zes miljoen tabs openhebt en acht telefoontjes aan het plegen bent is ook niet ons probleem, wij proberen alleen maar te helpen...

Zo, dat lucht op. Dus wat heb je allemaal al geprobeerd? Zit de SIM-kaart er goed in? In een ander toestel getest - en zeg alsjeblieft niet dat je die geen hebt :/. Een andere SIM-kaart in dat toestel? Nog iets?

Edit: En wat bedoel je dan weer hiermee?
Compleet onduidelijk en niet volgen zonder enige context.

[ Voor 21% gewijzigd door alex3305 op 26-09-2012 23:40 ]

Topicstarter
1. Google , pw's intypren,lezen, denken, flippen :P , ect.

2. ja die zit er goed

3.ga ik nu doen en nee ik ga je niet vertellen dat ik er niet een heb

4.daarvan ga ik je wel vertellen dat ik die niet heb :P

Topicstarter
Ru__ schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:38:
[...]

Dat zou kunnen, maar je zegt zelf dat het een verbindingsinstellingen scherm is. Een password scherm ziet er toch echt anders uit..
Weet je zeker dat het een instellingescherm en niet een activatiescherm is? Volgens de info hier (bij"hoe kan ik een SIM krijgen") staat dat je eerst 1244 moet bellen om te activeren.
ik kan niet bellen aleen alarm nummers

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 19:05
En plaats niet meerdere berichten achter mekaar. Je kan je laatste bericht (als je de laatste persoon bent die een bericht heeft geplaatst) ook gewoon aanpassen met de EDIT knop!

En doe nu eens normaal antwoord geven en normaal nauwkeurig en vooral DUIDELIJK je probleem omschrijven en wat je PRECIES hebt gedaan.

Topicstarter
ok hij zit in een andere telefoon , daar doet die het gwn

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Kan je eens een screenshot/foto maken van het scherm dat je krijgt?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• RoD
  • Niet online

RoD

Mja, sorry, maar dit topic gaat nergens heen. Je blijft maar strooien met niets-toevoegende oneliners terwijl mensen je om meer uitleg vragen. Begin eens met Het algemeen beleid, want dit topic voldoet er niet aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.