Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoel als work-station voor development maar zo op z'n tijd ook eens eens te gamen. Denk dan aan spellen als Battlefield 3 / Borderlands 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een degelijke video kaart waar ik even door mee kan maar die ook niet al te prijzig is en twee monitoren kan aansturen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Betreft de voeding heb ik niet veel ervaring mee dus graag advies en als het kan mag de pc niet al te veel geluid produceren.
Overclocken/SLI opstelling zijn geen toekomst plannen.
Heb het idee dat ik ver mijn ideale pc in elkaar heb gezet maar twijfel bijv nog over de voeding of het wel genoeg is en heb niet het idee dat de andere pc's in dit topic op mijn samenstelling lijkt. (Misschien heb ik er over heen gelezen
)
Het komt er eigelijk op neer dat ik een degelijk pc wil die weer eventjes mee kan...
Het systeem is vooral bedoel als work-station voor development maar zo op z'n tijd ook eens eens te gamen. Denk dan aan spellen als Battlefield 3 / Borderlands 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een degelijke video kaart waar ik even door mee kan maar die ook niet al te prijzig is en twee monitoren kan aansturen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Betreft de voeding heb ik niet veel ervaring mee dus graag advies en als het kan mag de pc niet al te veel geluid produceren.
Overclocken/SLI opstelling zijn geen toekomst plannen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,20 | € 88,20 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 29,70 | € 29,70 |
1 | Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5 | € 286,50 | € 286,50 |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 200,- | € 200,- |
1 | XFX Pro 550W | € 55,- | € 55,- |
1 | Samsung 830 series 256GB | € 158,98 | € 158,98 |
1 | Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10 | € 80,15 | € 80,15 |
1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 118,- | € 118,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.016,53 |
Heb het idee dat ik ver mijn ideale pc in elkaar heb gezet maar twijfel bijv nog over de voeding of het wel genoeg is en heb niet het idee dat de andere pc's in dit topic op mijn samenstelling lijkt. (Misschien heb ik er over heen gelezen

Het komt er eigelijk op neer dat ik een degelijk pc wil die weer eventjes mee kan...