Tweemaal al reactie over user 'Madsdog'

Pagina: 1
Acties:

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
Beste Tweakers,

Ik heb onderstaande DM's ontvangen met vragen over user 'Madsdog'. Beide DM's zijn netjes beantwoord.
Moet hiervoor misschien een topic of verzamelpunt komen? Het lijkt mij handig als de 'administrators' van Tweakers hierover geinformeerd zijn.

Danku
Dag,

Op Tweakers zag ik dat je ooit iets hebt verkocht aan <snip> aka Madsdog (Asus laptop). Ik ben op zoek naar zijn gegevens aangezien ik een groot bedrag aan hem heb overgemaakt en nu niets meer van hem hoor. Zijn beoordelingen waren prima dus ik dacht dat ik geen risico liep. Heb jij misschien nog zijn gegevens?

Naam van DM nummer 1.
Dag <snip>,

Ik ben Naam van DM nummer 2 en heb onlangs een item gekocht bij ene Madsdog.
Je had vroeger met hem onderhandeld voor Asus A9T Laptop.
Nou had hij een advertentie voor een iphone 5. Had het geld gestort en direct daarna kreeg ik een dm van hem met onderstaande:

Beste said,

Ik ga het z.s.m. op de post doen!
Helaas ben ik na vanavond niet meer hier bereikbaar op tweakers.
Omdat ik gebanned wordt omdat paar mensen hadden geklaagd over spul wat nog niet binnen was...
Kreeg nog een dag de tijd om alles netjes af te handelen.

Dus wees gerust, pakket is straks onderweg! en alvast heel veel plezier ervan!

Met Vriendelijke Groet,

<snip>

Nu krijg ik hem maar niet te pakken. Geen mail gegeven of 06 alleen mij spreek je niet meer (gebant??). Nu maak ik me uiteraard zorgen aangezien ik nog niks heb ontvangen. Ik vroeg me af aangezien je hem ooit wat verkocht hebt hij jouw zijn adres heeft gestuurd. Misschien heb je die nog wellicht in je DM berichten staan.

Hoop dat je me zou kunnen helpen zou je voor eeuwig dankbaar zijn!

Alvast bedankt!

Gr

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 11:29 ]

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Madsdog heeft aan mij aangegeven dat hij was gebant van tweakers omdat meerdere niks had ontvangen en dat hij hiermee bezig zou zijn. Dat mijne en derest wel zou worden verzonden. Ik wacht het nog ff af tot morgen anders pleeg ik wel een bezoek! Vond het gewoon allemaal een beetje raar...

Wou je bij deze hartelijk bedanken geweldig ben je!

Ik zal dit topic continu updaten over de vooruitgang!

[ Voor 7% gewijzigd door GSOD op 27-09-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn op de hoogte van de zaak, en hebben reeds de relevante informatie verzameld.

Verhalen leken vaak in eerste instantie aannemelijk, zoals er eerder gesproken werd over acute leukemie, het beschadigen van goederen door een dochtertje, enzovoort. Vooral gesteund doordat na genoeg doorduwen mensen ook gewoon hun geld terugkregen.

Al enige tijd terug zijn we de situatie echter gaan volgen, vanwege de opstapeling aan vreemde verhalen. Met het verschijnen van - na inderdaad het blokkeren van het account nadat een dag de kans is gegeven zaken op te lossen of gegevens uit wisselen - een account wat ook op marktplaats actief is, is ieder laatste kleine kansje dat de persoon te goeder trouw is wel verdwenen:
[Verwijderde gebruiker]

De goederen die dochterlief zou hebben werden zowel middels dat account, als waarschijnlijk nog steeds op marktplaats aangeboden.

Wij hebben betreffende persoon hier inmiddels mee geconfronteerd, maar nog geen reactie ontvangen.
Eenieder die danwel gehandeld heeft met Madsdog, of een voorbeeld heeft van 'vreemde' ervaringen of andere informatie is welkom mij per DM van gegevens te voorzien. Veel zullen we al hebben, maar beter 2 keer dan niet.

Het topic heb ik overigens ontdaan van de naam van de persoon. Wie met hem gehandeld heeft weet wie het is, en op dit moment ligt er onvoldoende grond om persoonsgegevens te publiceren. Maar wat niet is kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritzielein
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Beste mede Tweakers,

Schijnbaar heeft dit figuur veel slachtoffers gemaakt, ik ben ook wachtende op een levering. Ik heb ook naar aanleiding van de goede reviews een aantal geheugens besteld en betaald maar zit al sinds vorige week donderdag 20-09-2012 te wachten op zijn track and trace nummer. Op DM. komt er geen enkele reactie ik overweeg om met de weinige gegevens die ik heb aangifte te doen van internet oplichting zeker omdat bekend moet zijn wie achter de nick name schuil gaat. Het rekening nummer kan ook genoeg aanknopingspunten verschaffen.

Als er mede slachtoffers zijn die mij meer info kunnen geven graag

Groetjes Fritzielein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Allen,

Heb verschillende manieren om met hem in contact te komen. Ben nu in onderhandeling met hem en houd jullie op de hoogte ervan. Mocht dit niet lukken zal ik jullie de adresgegevens etc toekennen.

[ Voor 23% gewijzigd door GSOD op 28-09-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hal2002
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 15:14
Ook ik leek slachtoffer worden maar ik heb uiteindelijk dinsdag 25/9 mijn geld teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie verder nog met openstaande problemen zit, zijn gegevens bij ons bekend. We hebben toestemming om die gegevens te overhandigen zodat communicatie kan plaatsvinden om zaken op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
@ Floppus,

Zou je me al de gegevens die je op dit moment hebt mij per dm kunnen sturen?
Heb wel contact met hem maar wie weet hebben jullie meerdere opties.
Pagina: 1

Let op:
Het plaatsen van persoonsgegevens wordt NIET getolereerd. Ben je niet zeker of iets persoonsgegevens zijn, neem dan even contact op met een admin.