Toon posts:

Kan een gejailbreakte ipad schade aanrichten op pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal

Ik heb een Ipad van een vriend om deze te updaten en spelletjes erop te zetten...kan het kwaad voor mijn PC dat die ipad gejailbreakt is met Cydia?
Grtz Nelski

• DF1eCH
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 21:35
kijk maar uit, strakjes ontploft je pc!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 18:52

Compizfox

Bait for wenchmarks

:?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Ligt eraan hoe hard je de iPad tegen de computer aan gooit, maar het zou kunnen in principe.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:08
Zorg dat je het nummer van 112 klaar hebt liggen. Wel even opzoeken hoor, ik ken het niet uit mijn hoofd.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 06:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik denk dat je bedoelt dat de gejailbreakte iPad mogelijk een verborgen trojan of virus met zich meedraagt? Ik zou het me kunnen voorstellen maar ik heb nog niet echt zoiets in de praktijk gezien of gehoord.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:09
Ik heb een Ipad van een vriend om deze te updaten en spelletjes erop te zetten...kan het kwaad voor mijn PC dat die ipad gejailbreakt is met Cydia?
Nee, maar als je werkelijk zijn iPad gaat updaten is er een kans dat de jailbreak weg is.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik sluit me aan bij Sebastius, je hebt een potentiële malware vector gecreëerd.

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:22

Silasje

www.Entjes.eu

Een iPad kan gewoon net zo schadelijk zijn als een geïnfecteerd USB stickje, dus gewoon je virusscanner up to date en er is 99.9% kans dat er niks mis kan gaan.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:38:
Ligt eraan hoe hard je de iPad tegen de computer aan gooit, maar het zou kunnen in principe.
>:)
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:59:
Hoi Allemaal
Grtz Nelski
FF serieus: nee echt niet. Een gejailbreakte ipad is niet gevaarlijker dan een jailbreakloze ipad
Silasje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:52:
Een iPad kan gewoon net zo schadelijk zijn als een geïnfecteerd USB stickje, dus gewoon je virusscanner up to date en er is 99.9% kans dat er niks mis kan gaan.
In theorie kan een ipad, gecombineerd met een leuke exploit in itunes, makkelijker schade aanrichten, het kan restricties van de virusscanner bypassen en zo best een hardnekkig virusje installeren. Maar de kans dat de evt. aanwezig minder-legale apps geinfecteerd zijn met een virus dat de gekoppelde pc verkouden maakt, is nou eenmaal te verwaarlozen.
jeroen3 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:41:
Nee, maar als je werkelijk zijn iPad gaat updaten is er een kans dat de jailbreak weg is.
(vrij grote kans ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door Achilles op 26-09-2012 21:15 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

En dicht.

De TS mag in het vervolg iets meer moeite steken in zijn topicstart, en de reageerders mogen nog eens in de FAQ duiken om op te zoeken hoe het ook alweer zat met HK-reacties, flames, trolls, etc.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.