Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KPN nieuwe abonnementen per 1 oktober 2012?

Pagina: 1
Acties:

• ajpohv
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 28-11 16:01
Ik kom zojuist van de KPN winkel af om een nieuwe Nano simkaart te kopen (die ik niet kreeg...maar dat is een ander verhaal). Tevens wilde ik mijn abonnement eens wijzigen.
Nu sprak de kpn-ambtenaar over een nieuwe abonnementtype dat per 1 oktober in gaat. Hij mocht dit eigenlijk nog niet vertellen, maar dat zou voor mij een interessante optie zijn, zei hij.
Het zou er op neer komen dat kpn de bel/sms-teller volledig los gaat koppelen van de data-bundel. Is daar al meer over bekend? Ik vind er namelijk nergens iets over terug.

It's a beautiful day!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:48
KPN ambtenaar?

maaruh http://www.kpn.com/prive/mobiel/abonnementen.htm

ik googlede op "kpn nieuwe abonnementen".

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• rclahsen
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07:28
ajpohv schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:22:
Ik kom zojuist van de KPN winkel af om een nieuwe Nano simkaart te kopen (die ik niet kreeg...maar dat is een ander verhaal). Tevens wilde ik mijn abonnement eens wijzigen.
Nu sprak de kpn-ambtenaar over een nieuwe abonnementtype dat per 1 oktober in gaat. Hij mocht dit eigenlijk nog niet vertellen, maar dat zou voor mij een interessante optie zijn, zei hij.
Het zou er op neer komen dat kpn de bel/sms-teller volledig los gaat koppelen van de data-bundel. Is daar al meer over bekend? Ik vind er namelijk nergens iets over terug.
Dat is nu toch al zo? Je kunt ervoor kiezen om geen belminuten af te nemen, maar wel 2,5 GB data.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True