RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Anoniem: 63975
D'r staat een driver voor Win7 X64 op de site van Asus.
Dus d'r is wel een driver beschikbaar.
Specifieke chipsetdrivers ook geinstalleerd?
Dus d'r is wel een driver beschikbaar.
Specifieke chipsetdrivers ook geinstalleerd?
Die heb ik inderdaad ook al geïnstalleerd, maar die werkt dus - ironisch genoeg - ook al niet.
Ook al meerdere malen geprobeerd drivers van de realtek-site af te halen maar dan blijft het fout! Dat is namelijk gewoon het vreemde en Windows Update vindt verder ook niks.
Ook al meerdere malen geprobeerd drivers van de realtek-site af te halen maar dan blijft het fout! Dat is namelijk gewoon het vreemde en Windows Update vindt verder ook niks.
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Niemand die, toevallig, ook met ditzelfde bijltje heeft gehakt en opgelost?
Dat klinkt voor mij als een hardware probleem. Ik denk dat de chip stuk is.Xanland schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:16:
Verder als ik opstart wil een HEEL ENKELE keer dat het rode kruisje bij het geluidsicoontje is verdwenen en dat ik even geluid heb.
We do what we must because we can.