[Outlook] Voorgestelde contactpersonen en agenda vraag

Pagina: 1
Acties:

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-06 09:23
Beste,

Recent heb ik een aantal mensen omgezet naar Hosted Exchange, nu heb ik nog 2 kleine vragen hierover:

1) Voorheen had je NK2, de gebruiker werkte al met Office 2010 dus heeft hij geen NK2 meer en is het PST exporteren en importeren en NK (voorgestelde contactpersonen) gaan mee. De voorgestelde contactpersonen worden wel netjes gevuld maar in zijn "Aan" venster in het nieuwe bericht worden ze niet getoond als je bijvoorbeeld begint met de letter A. (normaal krijg je dan alle mensen die je hebt gemaild met een A.)

Ze staan dus wel in de voorgestelde contactpersonen maar worden niet getoond, wel als je het Voorgestelde contactpersonen adressboek opent.

Nu ben ik al bezig geweest met zijn autocomplete.dat maar hiermee kreeg ik het ook niet voor elkaar.

Weten jullie hoe dit kan? Of wat is het stappenplan om dit te laten werken?

2) Een andere gebruiker heeft naast het Exchange account ook nog een prive account. Nu wilt hij met dubbelde agenda;s gaan werken, 1 in Exchange, 1 in Persoonlijke mappen.

Exchange = a
Persoonlijke mappen = b

Als de gebruiker een uitnodiging stuurt vanuit zijn B agenda krijgt de ontvanger.
Gebruiker B namens Gebruiker A ....
Hij selecteert echt dat het vanuit account B moet gaan, toch zie je nog account A staan in het bericht. Kan dit anders? Zodat je alleen B ziet?

Alvast bedankt

• Daros
Iemand een tip waar ik het moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Iemand nog tips?

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
1) Zie: http://www.msoutlook.info/question/692

2) Hoe wordt de uitnodiging gemaakt? Voor een secundaire agenda moet je normaal gesproken dubbel klikken in de agenda van de 2de account om een afspraak te maken ipv de "New Appointment/Meeting" knoppen gebruiken. Over het algemeen combineer je dit met een gedelegeerde agenda en niet met een 2de eigen agenda in een pst-bestand. Deze agenda wordt dan dus ook niet als een "default calendar folder" gezien en daar komen dus ook nooit updates in en je verstuurt altijd via je Exchange account. Een dubbele agenda hebben is nooit een goed plan ;-)

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Roady81 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:55:
1) Zie: http://www.msoutlook.info/question/692

2) Hoe wordt de uitnodiging gemaakt? Voor een secundaire agenda moet je normaal gesproken dubbel klikken in de agenda van de 2de account om een afspraak te maken ipv de "New Appointment/Meeting" knoppen gebruiken. Over het algemeen combineer je dit met een gedelegeerde agenda en niet met een 2de eigen agenda in een pst-bestand. Deze agenda wordt dan dus ook niet als een "default calendar folder" gezien en daar komen dus ook nooit updates in en je verstuurt altijd via je Exchange account. Een dubbele agenda hebben is nooit een goed plan ;-)
1) Bedankt ga er naar kijken.

2) Uitnodiging word echt vanuit de secundaire agenda gemaakt.
Reden voor 2de agenda is meerdere bedrijven, en dus agenda items kunnen sturen vanuit meerdere accounts (afzenders). Voor nu hebben we het opgelost om ook het 2de account van POP omtezetten naar Exchange (Outlook 2010) nu gaat het wel goed.

Bedankt