WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik kan toch niet de enige zijn?
Ik gebruik gewoon de standaard template.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
ELK topic!? Kom jij alleen in W&L ZT topics dan? Ik zie echt niet overal topic warnings en ik kom nog wel eens ergens op dit forum...HaTe schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:37:
Ja het is wel zichtbaar, natuurlijk! Maar omdat er gewoon bij elk topic zo'n waarschuwing zit, valt het niet op, [...]
volgens mij 'verandert' een topic-waarschuwing niks voor de soort van postst' die gebruikers geacht worden te schrijven..HaTe schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:10:
Ik zie eigenlijk nooit de topic waarschuwingen, ik kijk er gewoon overheen, omdat er eigenlijk bij elk topic wel een waarschuwing staat waardoor het gewoon niet opvalt. Ik ben er zeker van dat dit bij meer mensen het geval is.
Misschien dat het verbeterd kan worden door de waarschuwing in het tekstvak te plaatsen, zodat je deze eerst weg moet halen voordat je je eigen tekst er in kan plempen.
de 'waarschuwing' betreft niet dat opeens minder mag, maar 'waarschuwt' vooral dat de handhaving strenger is...
iemand die gewoon normaal post, zich onthoud van teveel flames en trolls en aanvallerig gedrag of beledigingen zal geen problemen met de mods ondervinden, los ervan of hij post in een topic met 'topic-waarschuwing' of eentje zonder.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
De gemiddelde bezoeker die wil reageren zal dat idd minder vaak tegenkomen. Hangt ook vast wel een beetje af van de fora waar je actief bent, natuurlijk.
Hoe lang duurt het dan voor je het wegklikken dan onbewust/automatisch gaat? Ik denk dat ik niet snel zal merken dat er iets anders zou staan op bijv de 'verstuur bericht'- of de inlogknop. Die klik ik volautomatisch aan (of vaker: ik gebruik de sneltoetsen).HaTe schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:37:
Dus hoe het er ook uit ziet, of het knippert of beweegt of niet, het maakt niet uit, als het bij elk topic hetzelfde is gaat het als ware gewoon bij de layout horen..
Je moet oppassen dat reageren niet wordt ontmoedigd, IMHO. Dan zijn de huidige tekstvakken helder genoeg.
FWIW: dat schrijf ik als actieve site-gebruiker en niet als crew.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Natuurlijk niet ELK topic, maar er zijn er genoeg en ik denk dat zeker de helft van de "grote" topics wel zo'n waarschuwing heeft.
Maar als de waarschuwingen in principe overal hetzelfde zijn, waarom staan ze er dan? Misschien moeten ze minder vaak gebruikt worden en moet er alleen kort, puntsgewijs, aangegeven worden wat NIET mag en daarmee bedoel ik enkel wat specifiek is voor het betreffende topic.
Dit is bijvoorbeeld een heel streng topic: Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2
[ Voor 7% gewijzigd door HaTe op 26-09-2012 19:51 ]
Met andere woorden: zodra je begint te tikken zie je de tekst niet meer? Hoe is dat behulpzaam?HaTe schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:10:
Misschien dat het verbeterd kan worden door de waarschuwing in het tekstvak te plaatsen, zodat je deze eerst weg moet halen voordat je je eigen tekst er in kan plempen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Klopt. Ik neem aan dat men die paar regels wel kan onthouden. Het zijn geen vragen die beantwoord moeten worden ofzo...NMe schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:45:
[...]
Met andere woorden: zodra je begint te tikken zie je de tekst niet meer? Hoe is dat behulpzaam?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.