Voor mijn 3e 580 twijfel ik dus of ik nou een open air aanschaf of een reference (closed).
de eerste 2 kaarten zijn sowieso al open air. Dus in feite, mits de onderste kaart dicht is komt de hitte van de onderste kaart niet naar de bovenste kaarten gedreven.......dus dit zou voordelig moeten zijn, hoewel ik het niet zeker weet wat nou het beste is in mijn geval . Haal nu met 2 kaarten zo rond de 85/95graden in SLI, @ 940mhz 1213mv.
.
Dus ja, of een dichte kaart die alles er meteen uitblaast of nog een open.....
Heb ook helemaal geen ervaring met een 580 reference
- Antec 1200
- 100% modulair voeding, 1200w gold Silverstone Strider
- side panel 120mm (VGA).
Ik zal waarsch wel stock moeten draaien op 772 mhz maar nog nog... vraag me af wat beter koelt met 3 kaarten... blijf het een lastige keuzen vinden.
de eerste 2 kaarten zijn sowieso al open air. Dus in feite, mits de onderste kaart dicht is komt de hitte van de onderste kaart niet naar de bovenste kaarten gedreven.......dus dit zou voordelig moeten zijn, hoewel ik het niet zeker weet wat nou het beste is in mijn geval . Haal nu met 2 kaarten zo rond de 85/95graden in SLI, @ 940mhz 1213mv.
.
Dus ja, of een dichte kaart die alles er meteen uitblaast of nog een open.....
Heb ook helemaal geen ervaring met een 580 reference
- Antec 1200
- 100% modulair voeding, 1200w gold Silverstone Strider
- side panel 120mm (VGA).
Ik zal waarsch wel stock moeten draaien op 772 mhz maar nog nog... vraag me af wat beter koelt met 3 kaarten... blijf het een lastige keuzen vinden.
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 26-09-2012 13:04 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ