• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 13:09
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2011/09/iPhone-5-alle-kanten.png?d00c5f

Zoals inmiddels bekend is is de iPhone 5 nogal gevoelig voor beschadigen. Het is misschien daarom ook wel verstandig je nieuwe telefoon te laten verzekeren.
Maar waar?
Dus welke verzekering raden jullie aan en hoe is je ervaring?

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

"Zoals inmiddels bekend is is de iPhone 5 nogal gevoelig voor beschadigen. Het is misschien daarom ook wel verstandig je nieuwe telefoon te laten verzekeren."

Het blijkt toch juist uit die droptests dat het een van de stevigste smartphones is, zeker een stuk steviger dan de iPhone 4 en 4S.

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 08:20
Mag schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:11:
"Zoals inmiddels bekend is is de iPhone 5 nogal gevoelig voor beschadigen. Het is misschien daarom ook wel verstandig je nieuwe telefoon te laten verzekeren."

Het blijkt toch juist uit die droptests dat het een van de stevigste smartphones is, zeker een stuk steviger dan de iPhone 4 en 4S.
Ik denk dat hij vooral dit topic bedoelt: iPhone 5 gevoelig voor beschadigingen. ;)

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 15:11
Denk niet dat je kunt verzekeren tegen de steeds meer beruchte kras-schade. Sowieso omdat dit onoverkoombaar is. Je kunt er het beste een sleeve omdoen van bijvoorbeeld leer en uitermate voorzichtig zijn wanneer je hem neerlegt e.d. Maar zelfs dan zul je uiteindelijk wat krassen/verf-beschadigingen zien ontstaan ben ik bang. No way dat een verzekeraar je gaat verzekeren daarvoor :).

Hetgeen waar je de iPhone voor kunt verzekeren, is juist bij de iPhone 5 erg goed in elkaar gezet. De valtesten die ik heb gezien laten een indrukwekkend resultaat zien.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Mag

Mag

Oh ja dat filmpje heb ik ook gezien. Maar daar wordt met de punt van een metalen blok (en dichtgeklapte tang ofzo?) hard op de achterkant geslagen, tuurlijk krijg je dan putjes op dun aluminium plaatje. Denk niet dat er een verzekering is die je daarvoor wilt verzekeren :P

• ultimato
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2019
Dannydekr schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:14:
Denk niet dat je kunt verzekeren tegen de steeds meer beruchte kras-schade. Sowieso omdat dit onoverkoombaar is. Je kunt er het beste een sleeve omdoen van bijvoorbeeld leer en uitermate voorzichtig zijn wanneer je hem neerlegt e.d. Maar zelfs dan zul je uiteindelijk wat krassen/verf-beschadigingen zien ontstaan ben ik bang. No way dat een verzekeraar je gaat verzekeren daarvoor :).

Hetgeen waar je de iPhone voor kunt verzekeren, is juist bij de iPhone 5 erg goed in elkaar gezet. De valtesten die ik heb gezien laten een indrukwekkend resultaat zien.
Hoezo zouden ze dit niet verzekeren? Schade is schade...

• Mag

Mag

En check overigens ook dit filmpje (of zoek youtube want er zijn wel meer voorbeelden)
YouTube: Apple iPhone 5 Hammer Drop & Knife Scratch Test

Mensen bekrassen de achterkant van de iPhone 5 compleet maar het dunne laagje gruis wat eraf komt veeg je er dan zo af en daarna zie je er niets meer van :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Discussies over verzekeringen horen niet thuis in 3i. Daar is WI een betere plek voor. Toch ga ik dit topic daar niet naar toe verplaatsen, omdat dit onderwerp al diverse malen is besproken. Als je zoekt naar bijvoorbeeld verzekeren iphone is er heel veel informatie over dit onderwerp te vinden. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.