Anoniem: 403307

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zit al enkele weken te kijken naar tablets, aangezien ik niet over de 300 euro wil gaan, heb ik een flinke klus gehad om een geschikte tablet te kiezen. Nu heb ik er inmiddels 2 gevonden, de Sony Tablets en de Yarvik TAB9-200 Xenta. Beide hebben ongeveer de zelfde specificaties, echter is de Yarvik op papier iets sneller qua gebruik. Nu is Yarvik mij niet bekent en twijfel dus over de werkelijke prestaties van dit product. Zou het echt sneller zijn? Of kan ik beter voor de, voor mij, bekendere Sony tablet gaan?

Sony Tablet S:
pricewatch: Sony Tablet S 16GB Zwart

TAB9-200 Xenta Tablet:
pricewatch: Yarvik TAB9-200 Xenta 9.7" Tablet Zwart

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 403307 op 26-09-2012 01:46 . Reden: Veranderingen URLs ]

• kevin4397
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-12-2023
Tja, als je Sweex kent, en de kwaliteit ervan, dan weet je wat het is. (voor duidelijkheid: Yarvik is een deelmerk van Sweex, net zoals Compaq een deelmerk van HP is).
Hopelijk maakt dit jouw keuze makkelijker ;). (Ook heeft Yarvik een steeds verder uitbreidende set aan accessoires.)

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Snelheid verschil valt reuze mee. Hou wel rekening mee dat de Sony een bouwkwaliteit heeft die behoorlijk gevoelig is voor krasjes. (dus voorzichtig mee omgaan is een pre), daarnaast bied de Sony ook nog eens een ingebouwde IR channel aan waarmee die zo een beetje alle bestaande IR remotes kan imiteren, en dat werkt behoorlijk naar wens en zou een hoop hoofdpijn besparen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 00:17
De Yarvik Xenta is in principe de Freelander PD80 Tablet.
Dus in plaats €250 tot €300 euro voor de "Yarvik Xenta" neer te leggen kun je 'm ook voor €164 incl. verzendkosten halen bij bijvoorbeeld http://www.ahappydeal.com/product-93072.html (met een coupon o.i.d. zou je 'm met goed zoeken zelfs voor minder dan €150 kunnen krijgen).
Enige nadeel is dat je 3 weken moet wachten op je tablet, en je bij een defect eigenlijk gewoon pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403307

Topicstarter
Ik heb de Sony Tablet S voor 190 euro kunnen krijgen, en 15 euro voor een goede bescherming voor de tablet en het scherm. Ben er erg tevreden over, de kwaliteit is geweldig.