Hallo allen,
Sinds vorige week maandag eindelijk mijn (nieuwe) laptop opgehaald.
Het gaat om de Asus N53SVS1766
Dit model is al van een paar maanden geleden, maar deze was nog nieuw in doos en voor een zeer redelijke prijs gekocht.
Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag een groene pixel midden / iets links in het scherm.
Ik heb contact gehad met Asus, maar deze gaven eerst aan om een foto te maken en deze toe te sturen.
De reactie die ik eerst terug kreeg was:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw email.
Wat ik begrijp van de betreffende afdeling kunnen we momenteel alleen aan de hand van de foto's niet voor de 100% aangegeven dat het een garantie geval is (dat deze kosteloos gerepareerd kan worden). Om hierover een goed oordeel te vellen, ben ik bang dat ie via de volgende link aangemeld moet worden voor reparatie: www.asus.nl/rma
Bij een niet garantie geval worden er 75 euro standaard onderzoekkosten gehanteerd + de daarbij komende kosten van de onderdelen die vervangen dienen te worden.
Vriendelijke groeten,
-*-*-*-*-
Asus TSD
Nu las ik op de website bij Asus de 100% zero-bright-dot garantie.
Wat ook staat vermeld bij mijn model.... in het kopje "ASUS Video Magic Technologie"
http://www.asus.nl/Notebo...rtainment/N53SV/#overview
Dus weer een mailtje erachteraan met wat dat inhoud en of ik garantie heb....
Vandaag reactie terug:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw email.
Ik heb het nogmaals voor u nagekeken. Maar Asus kan van te voren niet precies zeggen of dit binnen of buiten de garantie valt. En of we het gaan repararen.
Daarom is het raadzaam om uw notebook aan te melden voor reparatie.
De monteur kijkt uiteindelijk na of het binnen of buiten de garantie valt.
U kunt hem aanmelden voor reparatie via http://www.asus.nl/rma
Ik hoop dat ik u voldoende heb kunnen informeren. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
-*-*-*-*-
Asus TSD
Heeft iemand enig idee of ik het risico moet nemen, want ik lees duidelijk op hun site de 100% zero-bright-dot garantie.
Of kan het zo zijn dat ik straks toch 75,- moet betalen ivm de onderzoekskosten.
Ik hoor graag jullie mening....
PS. De winkel waar de laptop is gekocht is op de hoogte en zegt voor die prijs niet iets vergelijkbaars te hebben.
Sinds vorige week maandag eindelijk mijn (nieuwe) laptop opgehaald.
Het gaat om de Asus N53SVS1766
Dit model is al van een paar maanden geleden, maar deze was nog nieuw in doos en voor een zeer redelijke prijs gekocht.
Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag een groene pixel midden / iets links in het scherm.
Ik heb contact gehad met Asus, maar deze gaven eerst aan om een foto te maken en deze toe te sturen.
De reactie die ik eerst terug kreeg was:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw email.
Wat ik begrijp van de betreffende afdeling kunnen we momenteel alleen aan de hand van de foto's niet voor de 100% aangegeven dat het een garantie geval is (dat deze kosteloos gerepareerd kan worden). Om hierover een goed oordeel te vellen, ben ik bang dat ie via de volgende link aangemeld moet worden voor reparatie: www.asus.nl/rma
Bij een niet garantie geval worden er 75 euro standaard onderzoekkosten gehanteerd + de daarbij komende kosten van de onderdelen die vervangen dienen te worden.
Vriendelijke groeten,
-*-*-*-*-
Asus TSD
Nu las ik op de website bij Asus de 100% zero-bright-dot garantie.
Wat ook staat vermeld bij mijn model.... in het kopje "ASUS Video Magic Technologie"
http://www.asus.nl/Notebo...rtainment/N53SV/#overview
Dus weer een mailtje erachteraan met wat dat inhoud en of ik garantie heb....
Vandaag reactie terug:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw email.
Ik heb het nogmaals voor u nagekeken. Maar Asus kan van te voren niet precies zeggen of dit binnen of buiten de garantie valt. En of we het gaan repararen.
Daarom is het raadzaam om uw notebook aan te melden voor reparatie.
De monteur kijkt uiteindelijk na of het binnen of buiten de garantie valt.
U kunt hem aanmelden voor reparatie via http://www.asus.nl/rma
Ik hoop dat ik u voldoende heb kunnen informeren. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
-*-*-*-*-
Asus TSD
Heeft iemand enig idee of ik het risico moet nemen, want ik lees duidelijk op hun site de 100% zero-bright-dot garantie.
Of kan het zo zijn dat ik straks toch 75,- moet betalen ivm de onderzoekskosten.
Ik hoor graag jullie mening....
PS. De winkel waar de laptop is gekocht is op de hoogte en zegt voor die prijs niet iets vergelijkbaars te hebben.