Ik woon nu 5 jaar in mijn huidige woning en heb in het begin adsl gehad, omdat dat lekker goedkoop was. De snelheid was alleen niet best: 6 mb down/ 1 up maximaal. Nu, 5 jaar later, is dit nog steeds de maximaal haalbare snelheid.
Ok, ik woon op het platteland in een dorp van 250 inwoners. Mijn adsl centrale ligt 4 km verderop in een dorp met 2800 inwoners. Mijns inziens moet dat inwoneraantal toch rendabel zijn voor kpn om ook adsl 2+ te leveren? Waarom blijven ze hangen in zo'n ouderwets standaard adsl lijntje, want ook dichterbij de centrale is de maximale snelheid nog steeds 8 mb up en 1 up.
Waarom upgrade kpn de ene centrale wel en de andere niet?
Ok, ik woon op het platteland in een dorp van 250 inwoners. Mijn adsl centrale ligt 4 km verderop in een dorp met 2800 inwoners. Mijns inziens moet dat inwoneraantal toch rendabel zijn voor kpn om ook adsl 2+ te leveren? Waarom blijven ze hangen in zo'n ouderwets standaard adsl lijntje, want ook dichterbij de centrale is de maximale snelheid nog steeds 8 mb up en 1 up.
Waarom upgrade kpn de ene centrale wel en de andere niet?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.