Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb gisteren windows7 vers geinstalleerd op m'n Asus Zenbook (UX31E-RY010V), alle drivers van asus site geinstalleerd, volledig geupdateted, enz enz. Verder geen bijzondere software geinstalleerd (office & creative cloud), sinds het opnieuw installeren crashed m'n laptop als ik de stroom eraf haal.

Het is niet dat de accu stuk is, want ik kan prima werken zonder stroom. Hij crashed dus zodra je de stekker eruit haalt.
Dit gebeurt op 2 manieren:
1. Hij valt volledig uit
2. Windows freezed, herstarten via powerbutton 10sec inhouden.

Workaround is voorlopig laptop eerst naar slaapstand te brengen door hem dicht te doen, en dan pas de stekker eruit halen :S

Op internet kom je sporadisch anderen tegen die dit ook hebben, maar een oplossing / boosdoener heb ik nog niet kunnen vinden.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb weinig zin om hem terug te moeten brengen en op m'n oude laptop te gaan werken (Acer aspire grindtegel :'( )

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:16
Je kan altijd wachten op een software update. Goede kans dat het opgelost kan worden de volgende upgrade van asus.

Maar goed. Dan moet asus ook inzien dat ze daaraan moeten werken dus dat kan nog wel even duren. Ik vrees dat laptop opsturen voor reparatie de enige manier is.

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het gaat hier om de 'oude' ux31 (van januari), bovendien zijn er sowieso weinig updates van de kant van asus.

Raar... Is zo gek nog niet

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-02 11:23
Probeer eens te starten zonder dat de accu er in zit. Als windows volledig geboot is de accu erin doen. Misschien dat hij hem dan opnieuw detecteerd.

Seriously? Nope, not a bit...