Gisteren is het Gigabyte moederbord van mijn 5 jaar oude gamepc in een bootloop geraakt tijdens wat licht overclocken van de cpu. Ik heb het probleem tot nu toe nog niet kunnen oplossen en ik vrees dat het mobo, de cpu of het geheugen de geest gegeven heeft.
Nu is mijn vriendin haar 8 jaar oude laptop toch te traag geworden dus ik was sowieso van plan een nieuw gamesysteem aan te schaffen bij de release van Windows 8.
Heeft het zin te wachten tot eind oktober om te kunnen profiteren van eventuele prijsdalingen of nieuwe componenten?
Moest ik nu een nieuw systeem aanschaffen zou het ongeveer de BBG-componenten hebben:
- cpu: Intel Core i5 3570K
- mobo: ASRock Z75 Pro3
- geheugen: Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 (8 Gb)
- ssd: Samsung 830 series 128GB
- vga: Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
- voeding: XFX Pro 550W
- scherm: Dell Ultrasharp U2312HM
Zijn deze componenten interessant qua prijs-kwaliteit of ligt er iets interessanter in het verschiet?
Nu is mijn vriendin haar 8 jaar oude laptop toch te traag geworden dus ik was sowieso van plan een nieuw gamesysteem aan te schaffen bij de release van Windows 8.
Heeft het zin te wachten tot eind oktober om te kunnen profiteren van eventuele prijsdalingen of nieuwe componenten?
Moest ik nu een nieuw systeem aanschaffen zou het ongeveer de BBG-componenten hebben:
- cpu: Intel Core i5 3570K
- mobo: ASRock Z75 Pro3
- geheugen: Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 (8 Gb)
- ssd: Samsung 830 series 128GB
- vga: Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
- voeding: XFX Pro 550W
- scherm: Dell Ultrasharp U2312HM
Zijn deze componenten interessant qua prijs-kwaliteit of ligt er iets interessanter in het verschiet?