Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

EU dreigt Microsoft opnieuw te beboeten

Pagina: 1
Acties:

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
Ik las dit artikel gisteren op Tweakers, maar schijnt niet juist te zijn volgend Webwereld.
Zie dit artikel: http://webwereld.nl/nieuw...ch-w-l-aan-de-regels.html

Misschien dat het huidige bericht op Tweakers een update kan krijgen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Inderdaad.
Dit lijkt toch wel een flinke journalistieke blunder van iemand die tweaker nu als artikel heeft staan

Verwijderd

Bijna een dag later en nog steeds is het onzin artikel niet aan gepast.
Triest zeg

• danplo

danplo

Topicstarter
Ja ik snap er ook niks van, geen reactie niks op dit bericht. !

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Vreemd verhaal, aangezien AFP bekend staat als een solide persbureau. Ik heb een update geplaatst om de zaak in context te zetten. Blijft wel staan dat er nog steeds een boete dreigt voor MS.

Abort Retry Fail?

• danplo

danplo

Topicstarter
Dimitri R schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:17:
Vreemd verhaal, aangezien AFP bekend staat als een solide persbureau. Ik heb een update geplaatst om de zaak in context te zetten. Blijft wel staan dat er nog steeds een boete dreigt voor MS.
Bedankt voor de update.
Alleen jammer dat het oude bericht al geheel is weggevallen van de FrontPage, zodat de meeste mensen dit update bericht niet meer zullen lezen en eigenlijk een vals bericht hebben gelezen.

Verwijderd

Een update lijkt me in dit geval ongepast. Het artikel is van maandag. Het is nu donderdag!
Zoals danplo al terecht aangeeft, is er absoluut niemand die deze update nog zal lezen.

Dit vraag gewoon om een nieuw artikel, om daarmee de zaak recht te zetten. Vooral omdat het hier niet om een kleine update gaat, om een detail recht te zetten. Integendeel, de nieuwe info zorgt er voor dat de strekking van het artikel 180 graden omdraait. Vrijwel alle uitspraken die in het oude artikel gedaan zijn, worden tegengesproken!

Dit kun je niet afdoen met een update die niemand zal lezen!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Dat er een dag lang geen reactie op dit topic is geweest, is inderdaad een faal. Maar het ligt voor de rest wat genuanceerder. Vandaag meldde Reuters opnieuw dat er een boete voor Microsoft aan zit te komen. Het Webwereld-stuk kan ik in die context ook niet zo goed plaatsen.

[ Voor 7% gewijzigd door Joost op 27-09-2012 11:30 ]

Ik ben helemaal geen stagiair

Pagina: 1