Error 0xc0000001 na verwisselen harde schijf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 14:39
Dag,

Vraag: Ik heb een laptop gekocht waar een SSD in zat. Die SSD eruit gehaald en in mijn eigen laptop gestopt, mijn oude HDD in de andere laptop gestopt.

Mijn eigen laptop geboot via een bootable USB stick, daarna win8 geinstalleerd. Werkt perfect.

De andere laptop echter krijg ik niet in het boot menu. Ik kies de optie: opstarten vanaf USB disk, dan gaat hij 'files loaden' , dan gaat hij naar Windows 7 logo (ik wil hier inderdaad win7 op installeren), maar dan krijg ik de Error 0xc0000001. Om het te fixen moet ik dus de installatie cd in mijn computer doen, opnieuw opstarten en repair doen maar dat doet hij juist niet. Dan kom ik namelijk weer bij het error scherm.

Wie heeft er tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb je die error al gegoogled ? Zo ja, wat heb je met de gevonden tips gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 24-06 20:17

Sayko

Knowledge Is Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Bedankt voor de flauwe reacties.

Uiteraard heb ik al gegoogled. De hotfix gaat niet echt werken, ik kan namelijk helemaal niet in Windows komen. Het lijkt een soort bootloop, opstarten, cd/usb lezen, windows opstarten, error geven. Herstarten, cd/usb lezen, windows opstarten, error geven.

Hm, error zegt er nu bij: Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause. Ja, dat snap ik wel. Maar die fix werkt niet. Ik kom niet in het windows screen vanaf de DVD.

[ Voor 25% gewijzigd door KaiseRRuby op 25-09-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 24-06 20:17

Sayko

Knowledge Is Power

Heb je ide mode op ahci gezet in je bios?

Koppel je ide apparaten eens los en probeer dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Dit heeft het opgelost. Wat raar zeg. Hartstikke bedankt.
Pagina: 1