Goeiemiddag,
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc zelf in elkaar te zetten, waarmee ik een tijdje mee verder kan.
Zelf heb ik al een kast, de "Antec Three Hundred".
Wat wil ik met het systeem doen?
Games spelen zoals;
League of legends, Skyrim, Borderlands 2.
Tijdens het gamen wil ik ook gaan streamen, zodat andere mensen online mee kunnen kijken.
Qua hardware gaat mijn voorkeur uit naar; Intel & Nvidia.
Ik heb al een HDD van 1TB, dus het is niet nodig om deze bestellen. Misschien een SSD erbij.
DvD- speler kan ik uit me oude computer halen dus deze kan ook achter wegen gelaten worden.
Het zou mooi zijn als de prijs rond de 600-650 zou kunnen zijn, zolang ik maar kan doen wat ik ermee wil doen
. Mocht dit niet lukken is 750+/- het maximale bedrag wat ik er aan uit wil geven.
Alvast bedankt!,
Ricardo
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc zelf in elkaar te zetten, waarmee ik een tijdje mee verder kan.
Zelf heb ik al een kast, de "Antec Three Hundred".
Wat wil ik met het systeem doen?
Games spelen zoals;
League of legends, Skyrim, Borderlands 2.
Tijdens het gamen wil ik ook gaan streamen, zodat andere mensen online mee kunnen kijken.
Qua hardware gaat mijn voorkeur uit naar; Intel & Nvidia.
Ik heb al een HDD van 1TB, dus het is niet nodig om deze bestellen. Misschien een SSD erbij.
DvD- speler kan ik uit me oude computer halen dus deze kan ook achter wegen gelaten worden.
Het zou mooi zijn als de prijs rond de 600-650 zou kunnen zijn, zolang ik maar kan doen wat ik ermee wil doen
Alvast bedankt!,
Ricardo