Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Soundbar voor 32" LED-TV / Aldi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Vanaf zaterdag heeft Aldi een Soundbar voor 32" LED-TV te koop voor €99.

http://www.aldi.nl/aldi_v...g_2909_48_5_329_3871.html

Ik zou graag jullie mening willen weten want dit is wel heel goedkoop, goedkoopste wat ik verder tegenkom begint bij €170

Zelf heb ik een 37" Toshiba met slecht geluid en ik overweeg de Aldi Soundbar te kopen maar wil graag horen hoe jullie erover denken, doen of niet doen ??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 13:12 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zegt het zelf al: twijfel bij de kwaliteit.
Ik zou zo'n ding persoonlijk nooit doen. Dan liever 50 euro meer uitgeven en een 5.1 setje van de zelfde twijfelachtige kwaliteit kopen, dan heb je iig echt 5.1 geluid ipv pseudo-surround :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Het zal in ieder geval beter geluid geven dan de TV-speakers.
Maar is er een reden waarom een simpel 2.1 setje geen optie is? Heb zelf bij de TV een Logitech S220 staan welke voor de 20 euro die het ding kost verdraaid goed geluid geeft. Verwacht geen aardbevingen a la Z5500, maar het is ver boven de Trust/Sweex rommel.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij niet echt om het surround geluid !!
Ik heb storende speakers door hoge tonen. Er zitten nieuwe speakers in maar het probleem is er nog steeds.

Maar een Philips HTS3111 lijkt je beter ??