Wijziging User Review - [Luciano77777] [faust2016]

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 18:32

faust2016

You yes have my shirt

Topicstarter
Afgelopen week geprobeerd een deal te sluiten voor deze kaart V&A aangeboden: Asus Radeon HD 5850 1gb ddr5 + Garantie van 1 jaar nog!
Na een vervelend verlopen communicatie een boze feedback achtergelaten.
Nu krijg ik vandaag een berichtje op mn profiel of ik mn feedback wil verwijderen, en als ik dat niet doe krijg ik zelf ook negatieve feedback.
Nou goed, ik wilde zojuist een topic aan gaan maken om mijn feedback te laten wijzigen, waarbij het laatste stuk verwijderd mag worden, waarin ik aangeef het raar te vinden dat meneer deze 5850 wil verkopen, en ik m vervolgens op precies dezelfde kaarten zie bieden.

Natuurlijk had ik dat niet erbij hoeven zetten, maar ik was boos en ja, dan gebeurt dat wel eens.

Maar goed, ik zie dat ik in de tussentijd zelf ook al een negatieve feedback heb ontvangen, dus dan erbij de vraag of met die wijziging ook de bij mij achtergelaten negatieve feedback verwijderd mag worden.

Ik ben overigens niet de enige met dergelijke klachten over Luciano's manier van handelen, getuige de andere feedbacks..

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid: heb binnen enkele minuten na het plaatsen van dit topic ook de link hiervan via DM doorgestuurd aan Luciano..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Topicstarter
Er zijn nu 2 weken verstreken, dus mag de feedback die Luciano bij mij heeft achtergelaten verwijderd worden?
En dan mag dit stuk van mijn beoordeling aan hem ook weg gehaald worden.

"Daarna snel gekeken of ik nog een andere 5850 kon vinden. Zie ik dat meneer zelfs ook aan het bieden is op verschillende 5850's V&A aangeboden: Asus Radeon 5850
V&A aangeboden: Radeon 5850 en diversen
http://computer-software....3D&fta_ind=6&fs=1
Dat in combinatie met het feit dat ik de kaart niet werkend kon zien doet vermoeden dat meneer een probleem heeft met zn eigen kaart en zo aan een andere probeert te komen.

Natuurlijk is dat laatste stukje speculatie, maar ik zou toch even drie keer nadenken voordat ik iets bij deze meneer zou kopen. Dus tweakers, wees gewaarschuwd."

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:37
Afgehandeld conform verzoek.

Dit topic is gesloten.