Eric Schmidt: geen Google Maps voor iOS bij Apple ingediend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:11

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Nadat de licentie eerder dit jaar afliep, haalde Apple YouTube uit de iOS-firmware en verving het de kaarten van Google Maps voor eigen kaarten.
Ben ik de enige die dit geen lekker lopende zin vind? Dat 'en' zou eerder een 'ook' moeten zijn en wellicht ook het begin van een nieuwe zin.

Verder zijn niet de kaarten van de Google Maps app vervangen, maar de hele app is vervangen...

En de titel lijkt mij trouwens ook niet correct, ik mis de aanhalingstekens, de hoofdletter en de punt bij: 'Geen...', maar dat lijkt standaard Tweakers beleid te zijn: nieuws: Kim Dotcom: nieuwe MegaUpload is bijna klaar

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
je hebt gelijk met je hoofdletter en aanhalingstekens:
http://www.onzetaal.nl/ta...ofdletter-na-dubbele-punt

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-07 22:11

arnoudwokke

Redacteur
De kleine letter laat ik staan, het is volgens onze eindredacteur gebruik om het zo te doen - ondanks dat Onze Taal anders adviseert :)

De zin kan inderdaad beter en ik heb geprobeerd het duidelijker te maken door het uiteen te trekken in twee zinnen :) Dank voor de feedback!

[ Voor 4% gewijzigd door arnoudwokke op 25-09-2012 12:59 ]